Beantwoorden
ChrisVS
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! Primeur! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Ik krijg geen sms'n met codes binnen op mijn GSM

Ik krijg geen sms'n met codes binnen op mijn GSM. Soms moet je om je ergens aan te melden of op in te schrijven je gsm nummer geven zodat ze je een code opsturen om te kunnen aanmelden. Op elke site of bij elke onderneming bots ik tegen het probleem dat ik die codes nooit aankrijg. Is dit een instelling want het enige dat ik geblokkeerd heb zijn erotische nummers ? Ik probeer nu een elektronische tolbadge aan te vragen (via Touring) voor rijden door Frankrijk maar dat lukt me dus niet. Heel vervelend. Gr.

0 Likes
4 reacties
Ex-Netweter
 

Ik krijg geen sms'n met codes binnen op mijn GSM

Ja, dit is een instelling op je telefoon. Mogelijks heb je iets te veel geblokkeerd.

Probeer eens alles te deblokkeren: https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/mobiel-en-vast/mobiel-instellen-en-gebruiken/h...

Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Ik krijg geen sms'n met codes binnen op mijn GSM

geef je uw gSM nr in het internationale formaat +324XXXXXXXX


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
ChrisVS
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! Primeur! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Ik krijg geen sms'n met codes binnen op mijn GSM

Bedankt voor de tip. Beetje dom van mij.  Ze stonden inderdaad bij de SMS - Spam. Ik dacht dat het om een Telenet instelling ging maar was dus gewoon op de telefoon.

bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Ik krijg geen sms'n met codes binnen op mijn GSM

Hi, @ChrisVS als dit de oplossing is die @Ex-Netweter meegaf, mag je dit aanduiden als oplossing. Zo kan iedereen dit snel vinden. 😉 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes