|
26.626
netweters
|
165.530
antwoorden
|
|
22.219
vragen
|
Hi, ik heb nu iets meer dan een jaar dat mijn mobile nummer frequent niet bereikbaar is gedurende de dag. Echter ik kan zelf wel perfect bellen.
Ondertussen is er een nieuwe sim-kaart gegeven, iets later ook een nieuw telefoonnummer, maar het probleem blijkt. Ik heb ook verschillende toestellen getest met de simkaart ( ouden en ook met de nieuwe) en steeds hetzelfde resultaat.
Uiteindelijk is mijn case geeskallerd tot een klacht bij Telenet, maar die gaan mij terugbellen als het opgelost is ..... God weet wanneer dat zal zijn.
P.S. ik heb ook met Apple Ierland een volledige telefoon dump doorgenomen om ne te kijken of het niet de Apple software was, echter hier kunnen we concluderen dat niets daar op wijst.
Iemand enig idee ? Ook enig idee hoe buiten de helpdesk (vriendelijke mensen maar kunnen niet veel doen met de tools die ze hebben) met Telenet in contact kunnen treden ?
Alvast bedankt.
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: (mobiel) nummer niet beschikbaar.
Dat heb je ook op andere locaties ( zee , Ardennen)
In mijn Telenet staat alles goed om de omroepen te ontvangen je kan deze zaken uit en aan zetten
Het is overal dat dit voorvalt. Heb al uren met Telenet en apple aan de telefoon gehabgen. Trouwens ik ben niet bereikbaar maar kan wel zelf bellen.
Zeer raar als je tijd hebt wacht je af anders stap je over naar andere aanbieder
Gelukkig hebben de meeste toestellen toegang tot 2 de sim anders zou dit nog risico kunnen inhouden niet bereikbaar zijn niet mogelijk anno 2026
Probleem opgelost. Was routing probleem bij orange. Was 3 jaar geleden overgestapt naar telenet maar blijkbaar routing niet goed aangepast bij het veranderen