Beantwoorden
Kurtje
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
π-DAY! It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

Kan je de apps voor Free G (WIGO) zelf kiezen?

beste,

ik ben een nieuwe wigogebruiker sinds 1 maand 

graag een mening ik gebruik zeer veel telegram en signal om te bellen sms te versturen omdat ik een hekel heb aan alles wat aan Facebook gelinkt is voor  privacy en gegevens zoals messenger en whatsapp dit zit namelijk voor 100 gb in de gezamenlijke pot data ik vind persoonlijk dat signal en telegram daar ook zouden moeten bijhoren wat vinden jullie ?

Tags (2)
0 Likes
5 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Kan je de apps voor Free G (WIGO) zelf kiezen?

Facebook (Messenger, WhatsApp, Instagram) is nu eenmaal wat "het gepeupel" gebruikt. Zelf heb ik mijn FB account onlangs verwijderd, maar ik gebruik nog altijd WhatsApp, omdat een meerderheid van mijn vrienden en familie dit gebruiken.

 

Ik ben bekend met Telegram (ook niet 100% onbesproken overigens), maar ik denk niet dat TN dit snel in het pakket zal steken wegens te weinig gebruikers. Maar vragen staat vrij natuurlijk.

 

@Suzy  - Heb jij enig idee wat de houding van TN is wat betreft het gebruik van apps als Telegram en Signal en het WIGO pakket?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Kan je de apps voor Free G (WIGO) zelf kiezen?

Ja over netneutraliteit valt veel te zeggen. Hoewel misschien hier niet helemaal van toepassing vind ik het jammer dat bepaalde apps voorgetrokken worden tegenover alternatieven. Maar zoals gezegd: de grootst gemene deler wint....


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Kurtje
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
π-DAY! It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

Kan je de apps voor Free G (WIGO) zelf kiezen?

Heeft misschien te maken met sponseren

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kan je de apps voor Free G (WIGO) zelf kiezen?

@Kurtje  Telenet zal natuurlijk in die pot steken wat het meest populair is bij de mensen of ' jeugd ' van vandaag de dag en daar spelen de meeste providers op in. Door dit gebruik hiervan dus Facebook , whattsapp en messenger tja dat verbruikt nu eenmaal veel data. Natuurlijk zijn er tal van andere apps die dit soort dingen kunnen vervangen maar niet iedereen is er mee bekend of wil deze gebruiken. Misschien zou het dan een beter optie kunnen zijn en zeg KUNNEN zijn om misschien uw eigen apps samen te stellen in een wigo pack. Heb zelf ook wigo en gebruik geen Facebook op de gsm enkel soms eens whatssapp dus ik zou dan al bijvoorbeeld willen kiezen Spotify voor in de auto. Dus denk ik dat men beter vier apps kan kiezen om in die gezamelijke pot te zetten en dat eigenlijk ieder wat wils heeft voor de lief hebbers binnen het gezin. Ik verbruik hier met twee Spotify dus dat is een uitkomst eventueel HLN wordt veel gebruikt en HBVL ook dus die apps zou ik erbij zetten. En denk zelf als de klant zou kunnen kiezen dat Telenet daar een flinke stap op vooruit zet ook op de andere providers. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Kan je de apps voor Free G (WIGO) zelf kiezen?


@sb  schreef:

@Suzy  - Heb jij enig idee wat de houding van TN is wat betreft het gebruik van apps als Telegram en Signal en het WIGO pakket?


@sb, ik heb dit even nagevraagd bij enkele collega's:

 

Telenet wil mee evolueren met het gedrag van de klanten, die almaar meer chat apps gebruiken i.p.v. sms en ook steeds meer overal televisie willen kijken. Daarom heeft Telenet gekozen voor de populairste chat apps en voor de televisie app die voor alle WIGO klanten automatisch beschikbaar is (inbegrepen in digitale tv abonnement).

 

Indien in de toekomst een nieuwe speler met een gelijkaardige, populaire chat-dienst naar voren komt, zal Telenet dit zeker bekijken en de apps eventueel uitbreiden. Momenteel zijn er alvast geen plannen waarin de klant zelf apps kan selecteren om toe te voegen aan Free G. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.