Beantwoorden
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1750
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Ken-je-beller optie wel of niet inclusief bij ONEup?

Dag allemaal,

 

ik ben geruime tijd terug overgestapt van Wigo 9 naar One up.

Met dit abonnement is er amper noodzaak mijn vaste lijn te gebruiken, dus is het me eerder niet opgevallen dat ken je beller niet langer werkt.

Pas vandaag, nu ik bezig ben de vaste lijn aan mijn Asterisk IP-PBX te koppelen (middels een HT-813) viel het me op dat ik op de Asterisk geen callerid ontvang. Ook op een even snel aangesloten analoge telefoon ontvang ik deze informatie niet.

 

Via mijn telenet, in het sub-menu "mijn vaste telefonie!", zie ik dat "Ken je beller" niet geactiveerd is, en lijkt het een betalende optie te zijn.

Op onderstaande pagina wordt echter de indruk gegeven dat deze extra (betalende) optie wel inbegrepen zou zijn bij One up.

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-ken-je-beller/

 

Wat is het nu juist?

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Ken je beller - otie of inclusief bij One up?


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
5 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Ken-je-beller optie wel of niet inclusief bij ONEup?

@Arnie  

Vermoedelijk is de informatie die op de website staat de juiste informatie. Via 'mijn Telenet' worden de standaard prijzen meestal aangegeven als je niet het juiste pack hebt of de juiste middelen om er gratis voor in aanmerking te komen. Dus is Telenet op die manier verplicht de juiste informatie en prijs aan te duiden als men deze optie zou aanvinken. Op die manier weet de klant altijd wat het kost als die over gaat in een andere formule of pack. In de jou situatie zou het dus gratis zijn , inbegrepen in je One up , en wordt de prijs verrekend op je factuur. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
MartijnS
Freshman Veelweter
Berichten: 213
De magic number! Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Ken-je-beller optie wel of niet inclusief bij ONEup?

Alle toplijn opties waaronder ken-je-beller zijn inbegrepen bij ONE.

0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2589
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Ken-je-beller optie wel of niet inclusief bij ONEup?


@MartijnS  schreef:

Alle toplijn opties waaronder ken-je-beller zijn inbegrepen bij ONE.


Correct.

 

"De Top-lijn is een combinatie van 4 handige opties die je kan nemen bij je vaste telefonie van Telenet. Het is inbegrepen bij een ONE, ONEup en WIGO (niet bij WIGO S en WIGO home (S))."

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-toplijn/


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1750
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Ken-je-beller optie wel of niet inclusief bij ONEup?

Ik heb de helpdesk gebeld. Schijnbaar was er iets misgegaan bij het omzetten van Wigo 9 naar One up, en was mijn vaste lijn teruggezet als basis-lijn. Het is nu in orde.


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Ken-je-beller optie wel of niet inclusief bij ONEup?

Bij mijn overstap naar One heb ik ook eens moeten bellen om mijn basislijn om te zetten naar een toplijn. Na mijn telefoontje was dit ook onmiddellijk in orde.