Beantwoorden
RudyV
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
It's your ninth party! De vlam zit erin. O dierbaar België.. On a roll...

Korting geldig bij upgrade WIGO S 3GB naar WIGO S 6GB?

Ik lees via https://www2.telenet.be/nl/producten/wigo/bestel-wigo-s-6gb/  dat dit abonnement kan besteld worden aan 94,73 euro. Het bedrag 94,73 euro is doorstreept en er staat 80 euro. Met de webdealkorting van 3maanden komt dit  abonnement op 70 euro.

Vraag 1 : kan ik als bestaande wigo S 3gb klant genieten van deze korting?

Vraag 2 : zo ja , wat wordt de prijs van dit wigo S 6gb abonnement na 3 maanden (94,73 € of 80 €)

Tags (3)
0 Likes
17 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Korting geldig bij upgrade WIGO S 3GB naar WIGO S 6GB?

@RudyV 

Meestal hanteert Telenet de regel dat promoties er zijn voor "echte" nieuwe klanten. Niet voor klanten die overstappen naar een ander product.

De minste onaangename verrassingen ga je krijgen door je eerst goed te informeren.

Neem voor alle zekerheid eerst contact met Telenet klantendienst.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
RudyV
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
It's your ninth party! De vlam zit erin. O dierbaar België.. On a roll...

Korting geldig bij upgrade WIGO S 3GB naar WIGO S 6GB?

Op de Klantendienst en of medewerker in een telenetshop  kan je helaas ook niet 100% zekerheid krijgen over prijzen van een bepaald product. Ik spreek van ondervinding.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Korting geldig bij upgrade WIGO S 3GB naar WIGO S 6GB?

@RudyV 

Het is soms zoeken naar de grootste gemene deler.

Als je interesse hebt voor een product, eerst de berekening laten maken en laten bevestigen voor je het neemt.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Korting geldig bij upgrade WIGO S 3GB naar WIGO S 6GB?

@RudyV   Normaal gezien loopt een korting maar 3 maanden, eender welke korting. Dat wil zeggen dat je na 3 maanden op de basisprijs terug valt en dat is 94.73€.

Ik weet natuurlijk niet in hoeverre de cache van uw PC leeg is en dit een oude aanbieding betreft want de link die je geeft zegt bij mij dat de pagina niet bestaat.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Korting geldig bij upgrade WIGO S 3GB naar WIGO S 6GB?

@igvfer 

Ik ben bij het lezen van deze draad eens naar de website van Telenet gaan kijken en moet zeggen dat de aanbiedingen dit keer veel overzichtelijker weergegeven zijn. Of het volledig is heb ik niet uitgezocht.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
RudyV
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
It's your ninth party! De vlam zit erin. O dierbaar België.. On a roll...

Korting geldig bij upgrade WIGO S 3GB naar WIGO S 6GB?

Nog eens link bekeken , klik even naar https://www2.telenet.be/nl/producten/wigo/ en je  ziet dat wigo S 6gb  wordt aangeboden aan 70 euro na webkorting van 10 euro. Het doorstreepte tarief voor wigo S 6gb is van 94.73€ naar 80 euro gebracht. Is deze 80 euro ook de te betalen prijs na 3 maanden ?

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Korting geldig bij upgrade WIGO S 3GB naar WIGO S 6GB?

@RudyV  de doorgestreepte prijs die je ziet is de werkelijk te betalen prijs. Dus als je nu intekent om een Wigo S 6GB krijg je die aan de verminderde prijs. Na drie maanden betaaal je de gewone prijs van € 94.73 per maand. 

 

patrick37_0-1598692497382.png

 

Ik heb in het geel aangeduid voor wie deze korting is. Het komt er dus op neer dat als je een nieuwe dienst erbij neemt waardoor je in de Wigo S 6GB komt dan krijg je die korting. Moest je al een Wigo S 3GB  hebben doe je eigenlijk een upgrade naar een hogere Wigo en krijg je die korting niet. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Korting geldig bij upgrade WIGO S 3GB naar WIGO S 6GB?

@RudyV 

Normaal staat er op die webpagina ergens in een link naar voorwaarden. Dan kan je dit lezen:

Webdeal
Online aanbieding geldig van 17/08/2020 tot en met 13/09/2020. Een maandelijkse korting van €10 wordt toegekend op de eerste 3 aanrekeningen na activering. Deze korting wordt verrekend bovenop eventueel andere promoties. Aanbieding enkel geldig bij het online aangaan van een overeenkomst voor All-Internet, Basic Internet + Telenet TV, All-Internet + Telenet TV, WIGO home (S) en WIGO (vanaf 6GB en hoger). Voor alle eerst vernoemde diensten, dient internet steeds een nieuwe dienst te zijn. Bij het aangaan van een WIGO (6GB of hoger), geldt de korting zowel voor nieuwe als bestaande Telenet klanten, die nog geen Telenet internet of mobiele dienst hebben. De korting vervalt steeds bij opzegging van de diensten of bij de verandering van je diensten naar een goedkoper product.

 

Deze info komt van deze pagina. Scrol naar beneden, onder Bepalingenen en voorwaarden klik je op Promo's.

 

Edit

@patrick37  heeft dit ook al geschreven.

RuZ
Freshman Veelweter
Berichten: 158
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Korting geldig bij upgrade WIGO S 3GB naar WIGO S 6GB?

Dus samengevat:

Je hebt geen recht op de korting.

Je zal dus voor de Wigo S 6GB meteen 97,73 euro/maand betalen.

 

Let ook op dat als je nu een Wigo S 3GB hebt met 2 simkaarten en je laat je pakket aanpassen, kan je achteraf niet meer terug. De Wigo S 3GB heeft nog maar 1 simkaart inbegrepen.

0 Likes
RudyV
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
It's your ninth party! De vlam zit erin. O dierbaar België.. On a roll...

Korting geldig bij upgrade WIGO S 3GB naar WIGO S 6GB?

Uw bericht goed gelezen. Toch spijtig om van deze webdealkorting te kunnen genieten  ge er eerst iets moet bijnemen. 

0 Likes
RudyV
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
It's your ninth party! De vlam zit erin. O dierbaar België.. On a roll...

Korting geldig bij upgrade WIGO S 3GB naar WIGO S 6GB?

Oké,  duidelijk antwoord

0 Likes
RudyV
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
It's your ninth party! De vlam zit erin. O dierbaar België.. On a roll...

Korting geldig bij upgrade WIGO S 3GB naar WIGO S 6GB?

 uw samenvatting is perfect omschreven ; als jarenlange zeer trouwe klant kom ik niet in aanmerking om van enige korting te profiteren.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Korting geldig bij upgrade WIGO S 3GB naar WIGO S 6GB?

@RudyV  Je komt wel in aanmerking voor kortingen maar net niet daar waar jij in geïnteresseerd bent. 🤔😄. Je leert daar mee leven hoor. Ik ben ondertussen 19 jaar klant. Nog nooit een eurocent korting gehad op mijn abonnement hoor. Wel eens korting op een Ipad en een smartphone maar die kon ik elders online ook krijgen. Maar ik gunde die verkoop dan ook aan mijn ex-collega's.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
RudyV
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
It's your ninth party! De vlam zit erin. O dierbaar België.. On a roll...

Korting geldig bij upgrade WIGO S 3GB naar WIGO S 6GB?

Ps: ik ben telenetklant van het eerste uur. Dus zal ongeveer 24 jaar zijn. Reken maar uit hoeveel abonnementsgeld ik al aan telenet heb betaald....

Misschien een idee voor telenet om de trouwe klanten af en toe eens te belonen met een speciale korting...