24791
netweters
|
152700
antwoorden
|
20730
vragen
|
Hey iedereen,
Ik ben van plan om in de nabije toekomst een nieuwe telefoon te kopen (vermoedelijk een Nokia)
Helaas staat Nokia nog niet in de lijst met compatibele smartphones voor VoWifi/VoLTE.
Wordt deze lijst nog verder aangevuld met meer fabrikanten?
O.a. Nokia, Motorola, Google enz....buiten de samsung smartphones zijn er bij de andere merken enkel duurdere toestellen bij die dit ondersteunen....Apple, Huawei. Helaas ligt mijn budget ook niet zo hoog voor een high end model: max €350.
Samsung is ook n optie, maar hun software ondersteuning voor Android houdt me hierin tegen....
Vandaar de vraag: komen er nog meer merken bij?
kzie wel hoe de markt evolueert ivm 5G enz 🙂
Jep idd....☺️ Kben heel benieuwd, hopelijk komen er volgend jaar ook betaalbare 5G smartphones.
Het finale antwoord van Telenet....ivm VoWifi op mijn toestel...
Helaas ni
@sb kvrees er ook voor. Ze zeiden wel dat de lijst in de toekomst verder uitgebreid zal worden, maar konden geen timing geven....dusja op hoop van zegen.
Ik kreeg via Twitter bevestiging: 'Dit is nu geactiveerd voor jouw nummer. 🙂 Je hoeft enkel nog je toestel te herstarten.'
Dat heb ik gedaan, meerdere keren zelfs, maar ik kan het niet terugvinden in de instellingen. Ik heb online gezocht en ben één geval tegengekomen die een Pixel 3 had en waar VoWifi ook nergens te bespeuren was. Dus ik ben vrij zeker waar ik moet kijken, maar er is niets te zien. Raar.
@sb of Bjorn ☺️ ik kreeg uiteindelijk dus t antwoord dat mijn toestel niet in de lijst stond op de website dus dat dit nog zou komen in de toekomst...wss tegen als ik reeds een nieuw toestel zal hebben...