Beantwoorden
Jamingo
Professional Meerweter
Berichten: 126
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Mobiele data bij ONE verhoogd per simkaart

Hallo,

 

ik kan jullie bevestigen dat Telenet dit weekend bezig is met de date te verhogen van 40GB per simkaart naar 300GB per simkaart bij one(up).

waarschijnlijk vanavond na hun ‘onderhoudswerken’ zal dit publiek zichtbaar zijn 

 

Veel mobiel surfplezier!

 

Titel gewijzigd door Bert (mod) | Vorige titel:Mobiel internet bij one verhoogd naar 300GB per simkaar

0 Likes
106 reacties
Thailand
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

Mobiele data bij ONE verhoogd per simkaart

Iemand die ik ken die bij Telenet werkt weet niets van de upgrade bij Telenet 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mobiele data bij ONE verhoogd per simkaart

@Thailand 

Dat zag ik dus ook ....🤔

Of wel moet die persoon de kaken stijf houden of wel gaat er ook niet veel veranderen. Vindt het toch vreemd dat @Jamingo ons geen link kan geven hoe die aan deze info komt. 

Ik versta dat als er iets nieuws komt je dat graag wil of kan delen maar geef dan de mede Netweters een referentie waar ze het kunnen nazien. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Mobiele data bij ONE verhoogd per simkaart

Ik zie het ook maar  geen verandering van abo of zie ik er over

Zou wel slim zijn in de vakantie omdat  veel mensen weg zijn

om het te spreiden de nieuwe abo (aanpassingen )

anders wordt een drukte en gebeuren er fouten

0 Likes
Ib2
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Wereld gedichtendag Complimentendag

Mobiele data bij ONE verhoogd per simkaart

Ik twijfel ten zeerste aan een dergelijke aanpassing van Telenet. Het aanbieden van 300 Gb per simkaart voor dezelfde prijs lijkt te mooi om waar te zijn. Ik denk dat ze de term "onbeperkt" gewoon zullen laten vallen om legaal te zijn met betrekking tot het BIPT

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mobiele data bij ONE verhoogd per simkaart

@Ib2 

Daar heb je meer kans op dat dit het gaat zijn. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Mobiele data bij ONE verhoogd per simkaart

Euhm voor dezelfde prijs? Ze hebben onlangs de tarieven nog opgeslagen met 4 euro per maand. Er stond niks tegenover, dus ze mogen wel eens iets aan hun klanten bieden hé

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mobiele data bij ONE verhoogd per simkaart

@Ex-Netweter 

Daar heb je natuurlijk wel ergens een punt , voor het geen je betaald krijg je niet heel weinig maar het kan altijd beter om iets meer te hebben. Voor mij was het zelfs € 5 per maand extra maar heb niks extra gekregen helaas. 

En dit is off topic wat ik nu zeg , maar veel promotie zie ik ook niet meer passeren en voor vaste klant te zijn zouden we toch wel ergens iets mogen meepikken denk ik dan. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1574
Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Mobiele data bij ONE verhoogd per simkaart


@patrick37  schreef:

Vindt het toch vreemd dat @Jamingo ons geen link kan geven hoe die aan deze info komt. 

Ik versta dat als er iets nieuws komt je dat graag wil of kan delen maar geef dan de mede Netweters een referentie waar ze het kunnen nazien. 


En waarom zou @Jamingo zijn bron moeten prijsgeven???

Een beetje geduld ... en we zullen het toch gauw weten hoe betrouwbaar de info is 🤔.

Ik vind het trouwens altijd leuk als iemand eens "off the record" uit de biecht klapt, laat ons zo'n mensen niet ontmoedigen 😊 

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mobiele data bij ONE verhoogd per simkaart

Ieder daar zijn mening over @flip1953 😉


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Mobiele data bij ONE verhoogd per simkaart

Bij mobiele klanten bij de concurrentie is er meer data...... of kon je lager abo nemen

hier zo te zien niet 20 euro voor 3 gb  abo belachelijk dat neemt niemand

jullie hebben mobiele niets gekregen laatste jaar kan dat

bij one zal wel nog iets geven zijn zeker of heb ik het mis

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mobiele data bij ONE verhoogd per simkaart

Zou het niet gewoon "wishfull thinking" zijn ???


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ib2
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Wereld gedichtendag Complimentendag

Mobiele data bij ONE verhoogd per simkaart

Weet je, ik ben de eerste die de prijzen van Telenet extreem duur vindt. Wat ik wilde zeggen is dat als Telenet 300 gb per simkaart zou aanbieden, het niet in een pack zou zitten, waar een simkaart 20 euro kost. Proximus, de enige die 300 GB aanbiedt, doet dat voor € 50! Het is voor mij op de Belgische markt ondenkbaar om zoveel data te hebben voor "zo goedkoop" @Ex-Netweter 

0 Likes
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1574
Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Mobiele data bij ONE verhoogd per simkaart


@Ib2  schreef:

Ik twijfel ten zeerste aan een dergelijke aanpassing van Telenet. Het aanbieden van 300 Gb per simkaart voor dezelfde prijs lijkt te mooi om waar te zijn. Ik denk dat ze de term "onbeperkt" gewoon zullen laten vallen om legaal te zijn met betrekking tot het BIPT


Het orakel van @Jamingo is dus toch uitgekomen.

Op de site van Telenet Telenet ONE - Wifi en 4G worden één staat er nu duidelijk: onbeperkt (zowel vast als mobiel)

Hoewel niet expliciet vermeld, is dit volgens de nieuwe regels:

  • vast internet = 3TB
  • mobiel internet = 300GB (binnenland)

in de rest van de EU zone is mobiel beperkt tot 40GB.

De "ongelovigen" hadden dus weeral ongelijk 🤔

one onbeperkt.png

PS

Ik begrijp niet waarom de moderator de titel van dit topic gewijzigd heeft. Censuur ???😫

De originele titel "Mobiel internet bij one verhoogd naar 300GB per simkaart" was een exacte weergave van de op tilt zijnde wijzigingen, toch?

 

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Mobiele data bij ONE verhoogd per simkaart

Lijkt me er toch wel aan te komen, gezien het BIPT dit beslist heeft. Kan Telenet toch niet zomaar naast zich neerleggen? Ik zie dat alle operatoren de nieuwe regels al hebben toegepast. Orange biedt vanaf nu niet meer onbeperkt data aan met hun duurste abo, maar 70 GB. Mij Mobile Vikings is "onbeperkt" vervangen door "50 GB", na deze 50 GB surf je wel verder aan verlaagde snelheid (toch onbeperkt dus, maar ze mogen het niet meer zo noemen). Bij Proximus is de FUP voor hun onbeperkt abonnementen nu al 300 GB. 

 

Telenet zal dus ook 300 GB moeten toepassen als mobiele FUP, of de term "onbeperkt" schrappen. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Mobiele data bij ONE verhoogd per simkaart

@flip1953 

Het is niet omdat je het niet geloofd, dat je verkeerd bent. Een ongelovige wacht/vraagt achter bewijs, zoals de meeste hier deden. Een (goed)gelovigen gelooft in iets waar geen bewijs of dergelijke geleverd word of kan worden en gaat hiervan uit. Is groot verschil.

Ik *denk* ook al is het doel van topic zelfste gebleven, dat het topic nu meer het doel heeft gekregen dat het vaststellender/informatie correcter is geworden? Beetje hijacking van bestaande topic misschien??

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.