Beantwoorden
Animal-147
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Dag van de Chocolade Primeur! En we zijn vertrokken!

Mobiele data overschreden bij ONE

Heel teleurstellend van wat nu bij Telenet gebeurd waarvan ik echt twijfels heb bij hun ervaring.  Het probleem stelt zich hedendaags bij mij voor.  Door de relatiebreuk van m’n zoon, wou hij z’n mobiele functie naar mijn klantnr overbrengen. 07 aug 23 is de aanvraag doorgestuurd en nog steeds is het “half” inorde.  Omdat ik een ONE for 1 pakket had moest het veranderd worden naar een ONE up for 2 .. zodat m’n zoon z’n mobiel ook unlimited moest blijven en vermits hij ook een gamer is,  n versneld internet nodig heeft.  Wat die klungels na 20 dagen uitgespookt hebben is…  dat ik nog steeds op n ONE for 1 pakket sta voor zowel mijn zoon en mijn mobiel wat al niet kan.  gelukkig is mijn mobiele data unlimited gebleven  maar mijn zoon hebben ze ongevraagd op 8gb gezet met het probleem dat mij zoon z’n 8 gb heeft bereikt op 1 dag en hij nu al fel over z’n limiet ligt met het gevolg dat ik nu, vandaag, op weg ben naar de 600 eur en wat nog niet gedaan is want het is nog tot 21 sep 23. Na meermaals bellen hebben ze nog steeds gn oplossing gevonden. Ze erkennen de fout maar ik moet eerst dit betalen vooraleer ik een creditnota krijgt om het recht te zetten.  Ik heb hun gezegd dat ik als Telenet klant sinds het eerste uur, mij zo benadeeld voel. Dan krijg je een operator die je heel lanconiek verteld dat Telenet de allerbeste is en niet duur vergeleken met andere providers, ze geen problemen meer hebben, veel nieuwe klanten bij hebben waarvan oude klanten en de kleine kwaaltjes van hun nieuwe data zijn opgelost. Duh!!  Omdat ik een bestaande klant ben moet ik 30 dagen wachten eer dat alles op het normale loopt want nieuwe klanten hebben voorrang. Maar mijne enorme rekening, die ik trouwens niet ga betalen,  blijkt voor hun gn prob te zijn.  Ik overweeg toch om over te gaan naar een andere provider. Dit is echt onprofessioneel en duidt op een klantendienst die echt onbekwaam zijn.  Ik boos ?? WELL HELL YEAH !!! 

IMG_9748.jpeg

 

 

Titel gewijzigd door Bert (mod) | Vorige titel: Nieuw pakket dat niet in orde komt

Titel gewijzigd door Aurelie_ (mod) | Vorige titel: Mobiel data overschreden bij ONE

5 reacties
bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Mobiele data overschreden bij ONE

Hallo, @Animal-147  Dit is natuurlijk geen fijne situatie, zeker niet gezien ook de relatiebreuk. We begrijpen dat je dit wil aankaarten en je ongenoegen wil uiten. Echter op onze community kunnen we hier niets aan veranderen. Ik kan je wel de tip geven om het ook even via onze social media kanalen aan te kaarten of dit door te geven. Dan hoef je alvast niet te blijven wachten aan de telefoon als het erg druk is. Hopelijk kan je toch snel een oplossing vinden! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2752
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Mobiele data overschreden bij ONE

Zoals je zegt er is een fout gemaakt  en dat de rekening blijft doorlopen kan ook niet 600 euro

er zal iets niet goed staan

Laat weten dat er fouten zijn gemaakt stuur een e-mail dat de factuur betwist word

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/ik-heb-een-klacht-over-telenet-waar-kan-ik-terecht/

Kom je er niet uit neem contact op ombudsdienst telecom

Dan worden de rekening geblokkeerd tot het opgelost is

https://www.ombudsmantelecom.be/nl/

 

 

0 Likes
MartijnS
Freshman Veelweter
Berichten: 213
De magic number! Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Mobiele data overschreden bij ONE

Heel erg vervelend. Heeft je zoon wel verschillende sms'en gehad dat hij buiten bundel ging op zijn Telenet Mobile 8GB tariefplan?

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2752
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Mobiele data overschreden bij ONE

Dat zal niet gebeurt zijn door de kleine problemen  gelukkig niet te veel aantrekken

Kijk altijd alles ne keer na of alles klopt

0 Likes
BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 499
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Mobiele data overschreden bij ONE


@bert_  schreef:

Ik kan je wel de tip geven om het ook even via onze social media kanalen aan te kaarten of dit door te geven. Dan hoef je alvast niet te blijven wachten aan de telefoon als het erg druk is. 


Ik ben dit antwoord van de zogenaamde Telenet klantendienst wel een beetje beu! Er zijn de dag van vandaag nog steeds mensen die sociale media of diensten van Meta, Google vermijden. 

Het is jullie taak om één ieder snel te beantwoorden en vooral geen voorrangsregels te bieden aan mensen die de diensten van bv Meta gebruiken. 

Waarom implementeren jullie bv geen chat functie en een soort van ticket systeem en volgnummer in jullie eigen Telenet app?


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.