24769
netweters
|
152550
antwoorden
|
20720
vragen
|
Hallo
Sinds ik dit telefoontoestel heb aangekocht, heb ik problemen met mijn 4g. Ik zal eerst de situatie uitleggen.
Ik heb in februari 2020 een Huawei P30 Lite 128GB gekocht. Deze werkt prima. Het valt me echter op dat, als ik 4g op zet en ik kom dan in een gebied zonder bereik (zoals op mijn werk), mijn 4g niet meer werkt als ik terug bereik heb. Het icoontje verdwijnt en het lijkt alsof de 4g niet meer aanstaat. De enige oplossing dat werkt. Is de telefoon helemaal terug heropstarten. In het begin lukte het nog om gewoon eens te wisselen van APN. Maar na een 5-tal keer dit doen begon dat ook niet meer te werken.
Kan iemand me zeggen wat ik moet aanpassen om dit probleem opgelost te krijgen? Het probleem deed zich voor op mijn vorige abonnement (Kong + optie 4gb surf) als op mijn huidig abonnement (Wigo 9GB)
@HetRidderke heb je alles ge-update op je toestel, dus de laatste update's erop gezet ????
Bekijk eens de instellingen. Op mijn Samsung Android 10 toestel is dat: Instellingen, Verbindingen, Mobiele netwerken, Netwerkmodus
Steek de sim kaart eerst in een andere GSM en probeer hezelfde. Dus met een andere GSM op je werk. Als de verbinding weg valt en terug komt en je dan hetzelfde probleem hebt dan kan je een omruiling vragen van de sim kaart bij telenet, indien niet dan is er een probleem met je toestel en kan je best even de support van huawei proberen te bereiken om dit op te lossen
Mijn toestel is up to date En Het werkt inderdaad bij een ander toestel wel. Dus het is een probleem bij Huawei. Ik heb deze telefoon gekocht in een Telenet winkel. Moet ik dan terug gaan naar daar of moet ik dit echt laten oplossen bij Huawei (dat laatste heb ik echt geen zin in)
Gewoon naar het verkooppunt gaan.
Daar gaat men u wel helpen. Daar weet men normaal ook het best waar men ermee naartoe moet.