Beantwoorden
HetRidderke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Mobiele data valt geregeld weg op Huawei P30 Lite

Hallo

 

Sinds ik dit telefoontoestel heb aangekocht, heb ik problemen met mijn 4g. Ik zal eerst de situatie uitleggen.

 

Ik heb in februari 2020 een Huawei P30 Lite 128GB gekocht. Deze werkt prima. Het valt me echter op dat, als ik 4g op zet en ik kom dan in een gebied zonder bereik (zoals op mijn werk), mijn 4g niet meer werkt als ik terug bereik heb. Het icoontje verdwijnt en het lijkt alsof de 4g niet meer aanstaat. De enige oplossing dat werkt. Is de telefoon helemaal terug heropstarten. In het begin lukte het nog om gewoon eens te wisselen van APN. Maar na een 5-tal keer dit doen begon dat ook niet meer te werken.

 

Kan iemand me zeggen wat ik moet aanpassen om dit probleem opgelost te krijgen? Het probleem deed zich voor op mijn vorige abonnement (Kong + optie 4gb surf) als op mijn huidig abonnement (Wigo 9GB) 

0 Likes
5 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Mobiele data valt geregeld weg op Huawei P30 Lite

@HetRidderke heb je alles ge-update op je toestel, dus de laatste update's erop gezet ????


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5200
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mobiele data valt geregeld weg op Huawei P30 Lite

@HetRidderke 

Bekijk eens de instellingen. Op mijn Samsung Android 10 toestel is dat: Instellingen, Verbindingen, Mobiele netwerken, Netwerkmodus

0 Likes
stefangroenen
Professional Meerweter
Berichten: 146
It's your ninth party! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Mobiele data valt geregeld weg op Huawei P30 Lite

Steek de sim kaart eerst in een andere GSM en probeer hezelfde. Dus met een andere GSM op je werk. Als de verbinding weg valt en terug komt en je dan hetzelfde probleem hebt dan kan je een omruiling vragen van de sim kaart bij telenet, indien niet dan is er een probleem met je toestel en kan je best even de support van huawei proberen te bereiken om dit op te lossen

Stefan Groenen
0 Likes
HetRidderke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Mobiele data valt geregeld weg op Huawei P30 Lite

Mijn toestel is up to date En Het werkt inderdaad bij een ander toestel wel. Dus het is een probleem bij Huawei. Ik heb deze telefoon gekocht in een Telenet winkel. Moet ik dan terug gaan naar daar of moet ik dit echt laten oplossen bij Huawei (dat laatste heb ik echt geen zin in)

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Mobiele data valt geregeld weg op Huawei P30 Lite

@HetRidderke 

Gewoon naar het verkooppunt gaan.

Daar gaat men u wel helpen. Daar weet men normaal ook het best waar men ermee naartoe moet.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.