24775
netweters
|
152604
antwoorden
|
20723
vragen
|
Hallo,
Over het gebruik van deze website: ik volg dagelijks dit degelijke forum, en meer bepaald de "recente berichten"
Als ik een item gelezen heb en ik wil terug naar "recente berichten" gebruik ik de "terug"-knop van mijn browser, maar dat staat de focus telkens terug op de "nieuwe berichten" Dus telkens een extra klik om naar de "recente berichten" terug te keren.
Is hier geen mogelijkheid om dit te veranderen ? of doe ik iets fout ?
Ik heb het juist even getest en ik heb hetzelfde aan de hand. Als ik op Recente berichten klik, dan zie onderaan in Fx deze link staan: https://www.netweters.be/?category.id=TaalNL#recent
Maar bovenaan blijft https://www.netweters.be/?category.id=TaalNL staan. Niet dat het veel uitmaakt, want als je de link #recent gebruikt, dan kom je ook opnieuw terecht op Nieuwe berichten. Voorlopig kan het dus even niet anders.
Misschien kan hier iets aan gedaan worden?
Hier ook! Heel erg vervelend 😉
@eltee @sb @SjCr Bedankt om het te melden!
Ik kon eerst niet volgen, al kwam ik er snel achter dat het aan mij lag. 🙂 Ikzelf lees alle recente berichten nadat ik op 'Alles weergeven' heb geklikt in dat tabblad. Maar jullie openen de meest recente berichten direct vanuit het tabblad bovenaan op de homepage. Als je dan terugkeert met de knop in je browser, kom je inderdaad terug op het eerste tabblad uit.
Ik zal eens horen of we dit kunnen aanpassen.
Keep you posted! 😉
Ik heb dit ook vastgesteld en als oplossing werk ik net als @Suzy: nadat ik het tabblad "Recente berichten" heb gekozen, klik ik onderaan op "Alles weergeven".
Wanneer je dan iets gelezen hebt en gebruikt de "Back" functie van je browser kom je netjes terug op de plaats waar je gestart was.
Het enige nadeel is natuurlijk dat je dan ook alle berichten ziet staan, dus niet enkel de topics. Iets waarop recent vijf keer geantwoord is zal er dus ook vijf keer staan ....
Als je alles weergeven aanklikt in nieuwe vragen dan heb je het zelfde resultaat maar enkel de topics
dus niet alle reacties. Bij mij lukt dat toch.
@Pa schreef:Als je alles weergeven aanklikt in nieuwe vragen dan heb je het zelfde resultaat maar enkel de topics
dus niet alle reacties. Bij mij lukt dat toch.
@Pa dat is toch niet helemaal juist hoor .... Je hebt niet hetzelfde resultaat want bij "nieuwe vragen" zul je geen recente reacties op oudere topics zien staan. Dat is juist het verschil tussen beide tabs ...
Daar heb je gelijk in dat is wel vervelend, maar ik dacht dat je enkel topics wou zien.
je schreef immers: "Het enige nadeel is natuurlijk dat je dan ook alle berichten ziet staan, dus niet enkel de topics. Iets waarop recent vijf keer geantwoord is zal er dus ook vijf keer staan ...."
Daar zal dus wel wat aan gesleuteld moeten worden.
Goed nieuws! Ik heb dit laten aanpassen voor jullie.
Normaal kunnen jullie nu zonder problemen een post uit het tabblad 'recente berichten' bijvoorbeeld openen en vervolgens naar hetzelfde tabblad terugkeren met de 'back'-knop van jullie browser.
Test het zeker eens uit. 🙂