Beantwoorden
Tomby
Experienced Meerweter
Berichten: 88
De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig! Say what?!

ONE: welke tarieven en opties voor vaste telefonie?

Heb de vaste telefoonlijn die toch gratis bij ONE zit alvast geactiveerd. Maar ik vind nu echt eens nergens de tarieven. De website is een regelrechte ramp met pagina's met oude producten die niet eens meer verkocht worden en dan informatie van nieuwe producten die ontbreekt.

 

Bvb op Mijn Telenet kan ik extra opties activeren, bvb 'ken-je-beller'. Er is een link 'tarief' maar als ik die volg kom ik op de product-pagina van FreePhone Europe die 100% zeker andere tarieven heeft dan wat in ONE zit (bvb FreePhone is enkel gratis bellen in daluren, terwijl ONE altijd gratis bellen is). Ik dacht eigenlijk ergens gezien te hebben dat al die extra opties in ONE ook gratis zijn, maar blijkbaar moet ik ze dus toch activeren in Mijn Telenet, en heb wat schrik om dat te doen zonder duidelijk de tarieven te weten.

 

EDIT: ondertussen gevonden waar er staat dat die opties gratis zijn. Als je probeert ONE te bestellen, kan je ook vaste telefonie aanvragen en daar staat er : "Ik wil mijn vaste lijn gratis activeren. Inclusief 4 handige opties zoals Ken-je-Beller, Telenet-berichtendienst, Oproepdoorschakeling en Signaal 2de oproep" . Mijn lijn is nu wel geactiveerd, maar die 4 opties dus niet.

 

Idem voor internationale tarieven. Het dichtste dat ik kwam was op : https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/vaste-telefonietarieven-van-telenet-voor-het-buitenland waar ONE wel expliciet vermeld staat, maar de link erachter werkt niet.

0 Likes
7 reacties
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

ONE: welke tarieven en opties voor vaste telefonie?

De gratis vaste lijn bij One is een Top lijn met dus die 4 handige opties. Als je die niet hebt, bel dan naar de klantendienst want je hebt er recht op.

 

Tarieven vaste telefonie: gratis bellen naar alle vaste en mobiele nummers in België heel de dag door, met uitzondering van speciale nummers en diensten van derde partijen.

 

Bellen buiten België:

Zone EU (per minuut) € 0,22/min

Zone Extended (per minuut) € 0,70/min

Zone Rest of World (per minuut) € 1,40/min


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tomby
Experienced Meerweter
Berichten: 88
De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig! Say what?!

ONE: welke tarieven en opties voor vaste telefonie?


@Steven-E  schreef:

De gratis vaste lijn bij One is een Top lijn met dus die 4 handige opties. Als je die niet hebt, bel dan naar de klantendienst want je hebt er recht op.


Op Mijn Telenet voor mijn vaste lijn, zie ik het volgende :

 

ONE Telephony (ONE for 1)

...

Je extra diensten

Oproepblokkering: Ja

Gesprek met 3: Nee

Ken-je-beller: Nee

Telenet Berichtendienst: Nee

Oproepdoorschakeling: Nee

Signaal 2de oproep: Nee

 

Die kan ik allemaal wel activeren, maar staan dus niet standaard aan. Nu, ik zal het maar eens proberen en in het slechtste geval rekenen ze het aan en gaan ze het moeten crediteren.

0 Likes
Tomby
Experienced Meerweter
Berichten: 88
De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig! Say what?!

ONE: welke tarieven en opties voor vaste telefonie?

 

Heb het nu inderdaad ook gevonden van die Top Lijn. Ik vrees dat dat dus niet in orde is, want bij mij staat er : "Je hebt een Basis-lijn met volgende diensten:" en dan die opties die ik nu geactiveerd heb, maar gegarandeerd dat ze die dan gaan aanrekenen. Overigens is er ook een optie bij (Gesprek Met 3) dat niet bij Top Lijn zit. Zal maar eens bellen voor alle zekerheid :).

EDIT: volgens deze link : https://www2.telenet.be/nl/tarieven/telefonie/ zat Gesprek-Met-3 sowieso al gratis in FreePhone Europe (wat we hadden met Whoppa) dus ik ga er maar van uitgaan dat dat met ONE evenzeer gratis is..

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

ONE: welke tarieven en opties voor vaste telefonie?

@Tomby 

Gesprek met 3 is een gratis optie. Als ik me goed herinner, staat het tarief ook vermeld in Mijn Telenet als je de opties wil aanpassen.

0 Likes
Tomby
Experienced Meerweter
Berichten: 88
De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig! Say what?!

ONE: welke tarieven en opties voor vaste telefonie?


@janne_man  schreef:

@Tomby 

Als ik me goed herinner, staat het tarief ook vermeld in Mijn Telenet als je de opties wil aanpassen.


Dat zou je inderdaad denken, maar is dus niet het geval. De tekst doet wel uitschijnen dat het betalend is, maar de link naar Tarief is gewoon dan de link naar de FreePhone Europe pagina die ik hierboven gaf.

Al vermoed ik toch dat het niet zal kloppen en ik in Mijn Telenet eigenlijk zou moeten zien dat ik een Top Lijn heb ipv Basis Lijn met opties.

0 Likes
Ex-Netweter
 

ONE: welke tarieven en opties voor vaste telefonie?

Zo staat het bij mij:

 

Top Lijn.JPG

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

ONE: welke tarieven en opties voor vaste telefonie?

Bekijk ook eens deze pagina.

0 Likes