Beantwoorden
Moni
Freshman Beetjesweter
Berichten: 9
Star Wars Day Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

Onbekende/ongewenste oproepen via vaste telefoonlijn

Sinds begin maart krijg ik om de 3uur 34minuten een oproep, zonder dat de telefoon belt, van "onbekend". De technieker van telenet is langs geweest en dacht dat het aan het antwoordapparaat lag, maar dat is het niet. Heeft iemand er een oplossing voor?

 

Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: vaste telefoon

0 Likes
18 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5211
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Onbekende/ongewenste oproepen via vaste telefoonlijn

Na het beluisteren de boodschap wissen.

Het zou mogelijk toch enorm helpen als je merk en model van je toestel meedeelt. Als je de handleiding nog ergens liggen hebt, kijk dan toch eens na indien dat niet vermeld wordt.

0 Likes
Moni
Freshman Beetjesweter
Berichten: 9
Star Wars Day Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

Onbekende/ongewenste oproepen via vaste telefoonlijn

Sorry voor het late antwoord, was wegens onvoorziene omstandigheden... Ik heb natuurlijk het beluisterde bericht gewist. Mijn toestel is GIGASET A475H

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5211
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Onbekende/ongewenste oproepen via vaste telefoonlijn

Ik vrees dat je de boodschap van @flip1953 van 6 mei niet goed begrepen hebt.

Telenet heeft ook een soort antwoordapparaat, dit is de berichtendienst. Als je niet opneemt (dus als je geen actief antwoordapparaat op je toestel hebt) dan komt de oproeper terecht in de berichtendienst van Telenet en kan daar een boodschap nalaten. Telenet stuurt u een signaal dat er een bericht is. Zolang je het bericht niet beluisterd of gewist hebt, zal Telenet een signaal naar uw toestel zenden. De uitleg van de berichtendienst vind je hier.

Op je toestel thuis: neem de hoorn af en druk op #99 en luister naar het bericht.

 

 

0 Likes
Moni
Freshman Beetjesweter
Berichten: 9
Star Wars Day Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

Onbekende/ongewenste oproepen via vaste telefoonlijn

Ik had dat bericht wel goed gelezen en begrepen. Maar heb nog eens geluisterd of er berichten zijn, geen enkele, dus kan ik ook niks wissen. Heb dan mijn antwoord nog eens opgezet, zodat berichten op mijn eigen antwoordapparaat zouden komen...resultaat: nog steeds hetzelfde probleem, dus uw oplossing lukt niet. En daarbij, sinds ik dat telefoontoestel heb, wat al behoorlijk aantal jaren is, stond "mijn" antwoordapparaat altijd uit en ik had nooit dat probleem, tot het begin maart begon. Ik blijf erbij, en de technieker van telenet zei dat ook, het probleem ligt NIET bij mij, maar ergens bij telenet.

 

0 Likes