24747
netweters
|
152257
antwoorden
|
20683
vragen
|
4G op treinen is een drama, dat weet iedereen die af en toe de trein pakt wel. Ik heb morgen echter een online meeting wanneer ik 2u op de trein zit. Via "gewone telefoon" (niet via internet dus) kan ik meestal wel goed bellen. Ondersteunt Telenet dit echter? Ik vind hier niks over terug...voor Orange & Proximus wel. Op de infopagina van Apple staat dat de provider dit moet ondersteunen.
Extra info: ik gebruik een iPhone 14 & heb een One abonnement.
@m-jan20 met de vaste lijn zou dit wel kunnen met meerdere personen (3), maar met de gsm moet je de persoon in wacht zetten of onderbreken. Je kan deze dus niet samenvoegen.
Waarom gebruiken jullie dan geen Teams via gsm of Whatsapp hiermee gaat dit ook.
Het scenario is me niet helemaal duidelijk. Meestal is het mogelijk online meetings (Webex of Teams) bij te wonen met een normale inbel verbinding. In de uitnodingn staan er dan nomraal instructies over welk nummer je daarvoor moet bellen.
In de eerste decade van dit millennium heb ik meerde keren deel genomen aan groepsgesprekken. Er zijn blijkbaar ondernemingen die deze dienst aanbieden. Deze dienst wordt gehuurd. Iedereen belt naar dat bepaald nummer en wordt in wacht gezet tot de aanvrager ook inbelt. Het bellen naar kan met elk toestel.
@m-jan20 schreef:Ik heb morgen echter een online meeting wanneer ik 2u op de trein zit.
Er van uit gaande dat het nog altijd om een online meeting gaat, waar jij één van de deelnemers bent, blijft mijn boverstaande antwoord denk ik het enige alternatief. Hopelijk is de online meeting georganiseerd door iemand / een bedrijf die ook de mogelijkheid beidt via telefoon in te bellen.
Mocht je zelf de organizator zijn, kun je dit proberen: