Beantwoorden
benvh
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken!

One Number en iPhone Air

Enkele jaren geleden heb ik via de One Number optie een eSIM op mijn Apple Watch opgeladen. Ik begreep toen dat dit vereiste dat mijn iPhone een fysieke simkaart bevatte. Als ik nu een iPhone Air aanschaf, die enkel met eSIM werkt, blijft de One Number optie nog mogelijk?

4 reacties
WG94
Experienced Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen!

One Number en iPhone Air

One Number is specifiek gemaakt voor smartwatches, het maakt niet uit of je smartphone een gewone SIM of een eSIM heeft.

Tot begin vorig jaar had Telenet geen eSIM voor smartphones dus was het uiteraard een vereiste dat je iPhone een fysieke sim had, er was immers geen andere optie.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Experienced Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

One Number en iPhone Air

Ik zie wel dat de lijst eens een update moet krijgen van toestellen waar de e-sim op werkt deze is van 

Laatste update: 19/12/2024

WG94
Experienced Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen!

One Number en iPhone Air

De datum klopt niet, want de iPhone 17 serie (die pas volgende week uitkomt) staat er wel al gewoon bij, net zoals Google Pixel 10 die 2 weken geleden uitkwam.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Experienced Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

One Number en iPhone Air

De lijst heb niet naar gezien dan zijn ze vergeten aan te passen de datum staat op de website 

Zou eigenlijk niet mogen wanneer zullen ze eens een nieuwe website maken en de oude zakken verwijderen