Beantwoorden
Sylvesterke
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Oproepdoorschakeling in ONEup (vast > mobiel) gratis?

Je  vaste lijn doorschakelen naar een mobiel nummer is gratis, voor zover ik weet. Je moet enkel de kost van het gesprek zelf betalen. 

Hoe zit dat in het geval dat je een OneUP abonnement hebt? Stel dat ik doorschakel naar mijn werk-gsm (proximus mobiel nr) Moet je dan bij doorschakeling toch de gesprekskost betalen ondanks dat je met de vaste lijn gratis kan bellen?

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Is doorschakeling gratis op OneUp van vaste lijn gsm nr

4 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1211
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Straf. Héél straf!

Oproepdoorschakeling in ONEup (vast > mobiel) gratis?

Bij de info van Oproepdoorschakeling staat dat dit aan het normale tarief is.

Voor ONEup zou dat dan effectief inbegrepen (gratis, bij normaal gebruik) moeten zijn inderdaad.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Sylvesterke
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Oproepdoorschakeling in ONEup (vast > mobiel) gratis?

Ben er wat laat mee. OK, dat is goed. Maar ik krijg op geen enkele manier doorgeschakeld.

Als ik op het vaste toestel *21 ingeef, krijg ik een bezettoon. Alles al geprobeerd.

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1211
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Straf. Héél straf!

Oproepdoorschakeling in ONEup (vast > mobiel) gratis?


Je hebt via je abonnement recht op de optie, maar misschien is deze niet ingeschakeld (heb zelf geen vaste lijn dus is maar een denkpiste). Je kan dit nakijken in Mijn Telenet: info


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1655
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis!

Oproepdoorschakeling in ONEup (vast > mobiel) gratis?

TOP-lijn is altijd inbegrepen in de One / OneUp vaste lijn.

Dit zijn de 4 opties Ken-je-beller, Telenet Berichtendienst, Oproepdoorschakeling en Signaal 2e oproep

Inderdaad via "Mijn Telenet" te checken, indien niet actief zal je de Helpdesk moeten bellen (of via social media).