Beantwoorden
sylvain12
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Dat loopt vlotjes. Mooi, mooi! It's your fifth party! Primeur!

Staat een gesprek met privenr. in de verbruikdetails?

Als iemand mij belt met een gsm ingesteld als prive nummer, komt dit gesprek dan op de details bij de maandelijkse factuur? En indien wel, staat er dan ook privé nummer of het werkelijke nummer? Dezelfde vraag wanneer ik zou bellen met mijn gsm ingesteld als privénummer? 

10 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Staat een gesprek met privenr. in de verbruikdetails?

@sylvain12 

Voor zover ik weet verschijnen nummers die u bellen niet op uw factuur, ongeacht of ze geheim zijn of niet. Omgekeerd, wanneer jij belt staat uw nummer ook nooit op hun factuur vermits jij een geheim nummer hebt.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2711
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Staat een gesprek met privenr. in de verbruikdetails?

Ontvangen nr's  blijft privé staat ook in detail

Zelf gekozen nr's staan op je factuur ook al bel je privé instelling 

ontvanger ontvangt privé gesprek

sylvain12
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Dat loopt vlotjes. Mooi, mooi! It's your fifth party! Primeur!

Staat een gesprek met privenr. in de verbruikdetails?

Maar het gesprek staat wel geregistreerd als iemand anoniem belt? Gewoon zonder nummer? Ik vind een gesprek niet terug. Zijn er nog redenen waarom een gesprek niet bij de details zouden kunnen staan?

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2711
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Staat een gesprek met privenr. in de verbruikdetails?

Wat je zelf belt zou je moeten vinden ook als anoniem is

Ontvangen kan moeilijk worden

 

flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1614
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf!

Staat een gesprek met privenr. in de verbruikdetails?


@StefaanH  schreef:

@sylvain12 

 Omgekeerd, wanneer jij belt staat uw nummer ook nooit op hun factuur vermits jij een geheim nummer hebt.


"vermits jij een geheim nummer hebt" mag je weglaten.

Wanneer jij belt staat uw nummer ook nooit op hun factuur. punt. 

danchrista
Professional Weetjesweter
Berichten: 40
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Topicwurm!

Staat een gesprek met privenr. in de verbruikdetails?

Volgens mij worden binnenkomende gesprekken niet vermeld op de maandelijkse factuur. Enkel de gesprekken die je zelf doet (uitgaande) komen op de factuur met vermelding van het nummer waar je naar belt.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Staat een gesprek met privenr. in de verbruikdetails?


@danchrista  schreef:

Volgens mij worden binnenkomende gesprekken niet vermeld op de maandelijkse factuur. Enkel de gesprekken die je zelf doet (uitgaande) komen op de factuur met vermelding van het nummer waar je naar belt.


Daar heb je gelijk in. Ik heb mijn post nog eens herlezen en gezien dat ik een foutje geschreven heb. Die "hun" moet inderdaad "uw" zijn. Binnenkomende gesprekken staan nooit op uw factuur aangezien jij die niet betaalt.

Met uitzondering wellicht op de factuur van de gsm wanneer je buiten de EU bent en gebeld wordt, dan zijn de extra kosten wel voor u.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2711
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Staat een gesprek met privenr. in de verbruikdetails?

Je kan met de code voor de nr ook geheim bellen #31#  daar zal hij het op hebben

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2711
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Staat een gesprek met privenr. in de verbruikdetails?

Op de maandelijkse factuur staan de uitgaande op

Staat er op de app geen meer info op

Bij andere aanbieders zie je de 2  stelt ook niet veel voor wel gemakkelijk

bij opzoek werk wanneer heb deze telefoon ontvangen

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5213
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Staat een gesprek met privenr. in de verbruikdetails?

Dat is geen geheim nummer, enkel nummerweergave wordt geblokkeerd voor die bepaalde oproep.

Een geheim nummer kan je niet opvragen, kan je niet zien als je gebeld wordt.

Alle andere nummers zijn opvraagbaar en zie ja al dan niet doordat de oproeper geen nummereergave wenst bij zijn oproep en bij vaste telefoon zal je het ook niet zien bij optvangst tenzij je die functie hebt als al dan niet betalende optie