Beantwoorden
jo26
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Storing geen doorschakeling?

Beste, mijn gsm was doorgeschakeld **62*nr hekje (bij geen netwerk of gsm uit)

maar hoe komt het dat mijn doorschakeling NIET werkte???

0 Likes
2 reacties
WG94
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

Storing geen doorschakeling?

Wij als klanten kunnen ook maar raden, je neemt best contact op met Telenet Technische vraag | Telenet 

Op Handige codes voor mobiel | MyTelenet staat wel volgende melding: 

In het buitenland? In sommige landen worden je doorschakelingen automatisch opgeheven als je je toestel uit- en aanzet. Zoniet, contacteer onze klantendienst.


Is dat mogelijk relevant voor jouw situatie?


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
flip1953
Freshman Meesterweter
Berichten: 2362
Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Storing geen doorschakeling?


@jo26  schreef:

Beste, mijn gsm was doorgeschakeld **62*nr hekje (bij geen netwerk of gsm uit)

maar hoe komt het dat mijn doorschakeling NIET werkte???


Op sommige GSM toestellen zijn de codes iets anders (vb ***62*)

Maar op de meeste toestellen heb je 2 mogelijkheden om call forwarding in te stellen:

  1. via de ** codes
  2. via het GSM menu

Zoek eens in de telefonie instellingen van jouw GSM toestel naar het menu voor oproepdoorschakeling, en probeer het van daar nog eens.