24804
netweters
|
152816
antwoorden
|
20742
vragen
|
Beste, mijn gsm was doorgeschakeld **62*nr hekje (bij geen netwerk of gsm uit)
maar hoe komt het dat mijn doorschakeling NIET werkte???
Wij als klanten kunnen ook maar raden, je neemt best contact op met Telenet Technische vraag | Telenet
Op Handige codes voor mobiel | MyTelenet staat wel volgende melding:
In het buitenland? In sommige landen worden je doorschakelingen automatisch opgeheven als je je toestel uit- en aanzet. Zoniet, contacteer onze klantendienst.
Is dat mogelijk relevant voor jouw situatie?
@jo26 schreef:Beste, mijn gsm was doorgeschakeld **62*nr hekje (bij geen netwerk of gsm uit)
maar hoe komt het dat mijn doorschakeling NIET werkte???
Op sommige GSM toestellen zijn de codes iets anders (vb ***62*)
Maar op de meeste toestellen heb je 2 mogelijkheden om call forwarding in te stellen:
Zoek eens in de telefonie instellingen van jouw GSM toestel naar het menu voor oproepdoorschakeling, en probeer het van daar nog eens.
Onderwerp | Auteur | Gepost | |
---|---|---|---|
18-02-2023 17:44 | |||
27-10-2021 07:17 | |||
30-11-2023 09:47 | |||
08-08-2021 17:11 | |||
07-11-2021 00:18 |