Beantwoorden
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telefoon lijn opnieuw geactiveerd

Heb net telefoon gekregen ( prive nummer ) van Telenet dat mijn telefoonlijn opnieuw geactiveerd is. Ik heb geen wijziging aangebracht , geen storingen gehad en er is ook geen algemeen probleem geweest. Heeft iemand dit nog voorgehad?


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
8 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Telefoon lijn opnieuw geactiveerd

@patrick37 

Ben je ook niet van abo veranderd?

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telefoon lijn opnieuw geactiveerd

@louishufk  nee helemaal niks gedaan.Heb de prefecte Wigo dus moet niks aanpassen ook niet om tijdelijk data verhoging aan te gaan want heb genoeg voor ons twee. Dus ik begrijp het niet goed.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Telefoon lijn opnieuw geactiveerd

@patrick37 

Je kan natuurlijk naar Telenet bellen en vragen wanneer er iets veranderd is dat een activatie vereiste.

Waaraan ik dacht was het wijzigen van freephone europ naar het huidige telefoniecontract. Of een optie die veranderd is.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telefoon lijn opnieuw geactiveerd

@louishufk  nee want ik heb de toplijn en heb ook niks gevraagd. Ik kan het eens laten nakijken want ze gaan wel in de orders kunnen kijken of er iets gewijzigd is. Maar dat is een wijziging van hun kant uit. Hier thuis is er aller sinds geen wijziging gevraagd ook niet door de partner want die was werken ik zit helaas ziek thuis ( liesbreuk ) 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telefoon lijn opnieuw geactiveerd

Heb de klantendienst ff gebeld maar zien niks ook niks van wijziging. Maar een call log werd aangemaakt en wordt opgevolgd door hun en door mij.Moest het nog eens zijn dan terug bellen en naar de achterliggende dienst sturen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
XTbe
Professional Meerweter
Berichten: 123
Een bus vol! Warming up? BINGO! De volle 100!

Telefoon lijn opnieuw geactiveerd

Hier hetzelfde gebeurd vanavond. Geen enkele recente wijziging...

 

mvg,

/Tom

Ex-Netweter
 

Telefoon lijn opnieuw geactiveerd


@patrick37  schreef:

Heb net telefoon gekregen ( prive nummer ) van Telenet dat mijn telefoonlijn opnieuw geactiveerd is. 


Hoe weet je zo zeker dat het werkelijk Telenet was die jou belde?

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telefoon lijn opnieuw geactiveerd

@Ex-Netweter  omdat de vrouwlijke stem zijn dat het telenet was en die zei goedendag welkom bij Telenet uw lijn is opnieuw geactiveerd. Maar omdat ik weet uit ervaring dat Telenet niet zomaar belt heb ik dan eerst de vraag hier gesteld of er nog mensen zijn en heb erna de klantendienst gebeld en wisten mij te vermelden dat er niks gedaan is of veranderd is. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes