24766
netweters
|
152532
antwoorden
|
20716
vragen
|
Heb net telefoon gekregen ( prive nummer ) van Telenet dat mijn telefoonlijn opnieuw geactiveerd is. Ik heb geen wijziging aangebracht , geen storingen gehad en er is ook geen algemeen probleem geweest. Heeft iemand dit nog voorgehad?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ben je ook niet van abo veranderd?
@louishufk nee helemaal niks gedaan.Heb de prefecte Wigo dus moet niks aanpassen ook niet om tijdelijk data verhoging aan te gaan want heb genoeg voor ons twee. Dus ik begrijp het niet goed.
Je kan natuurlijk naar Telenet bellen en vragen wanneer er iets veranderd is dat een activatie vereiste.
Waaraan ik dacht was het wijzigen van freephone europ naar het huidige telefoniecontract. Of een optie die veranderd is.
@louishufk nee want ik heb de toplijn en heb ook niks gevraagd. Ik kan het eens laten nakijken want ze gaan wel in de orders kunnen kijken of er iets gewijzigd is. Maar dat is een wijziging van hun kant uit. Hier thuis is er aller sinds geen wijziging gevraagd ook niet door de partner want die was werken ik zit helaas ziek thuis ( liesbreuk )
Heb de klantendienst ff gebeld maar zien niks ook niks van wijziging. Maar een call log werd aangemaakt en wordt opgevolgd door hun en door mij.Moest het nog eens zijn dan terug bellen en naar de achterliggende dienst sturen.
Hier hetzelfde gebeurd vanavond. Geen enkele recente wijziging...
mvg,
/Tom
@patrick37 schreef:Heb net telefoon gekregen ( prive nummer ) van Telenet dat mijn telefoonlijn opnieuw geactiveerd is.
Hoe weet je zo zeker dat het werkelijk Telenet was die jou belde?
@Ex-Netweter omdat de vrouwlijke stem zijn dat het telenet was en die zei goedendag welkom bij Telenet uw lijn is opnieuw geactiveerd. Maar omdat ik weet uit ervaring dat Telenet niet zomaar belt heb ik dan eerst de vraag hier gesteld of er nog mensen zijn en heb erna de klantendienst gebeld en wisten mij te vermelden dat er niks gedaan is of veranderd is.