De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Telenet app: beschikbare data in mobiele pot klopt niet

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Allesweter
Straf. Héél straf! It's your third party! Een mailpaal! Boek alvast het Sportpaleis!

Ik heb een Klik 40 (de business variant van Wigo 35).

Als beheerder zie ik mooi de verbruikte data en de nog beschikbare data in de mobiele pot.

Maar mijn kinderen, die geen beheerder zijn, zie enkel correcte waarden voor hun eigen verbruikte data.  De nog beschikbare data klopt niet.
Stel dat zoon1 15GB verbruikt heeft, en zoon2 10GB.

Dan ziet zoon1 voor nog beschikbare data: 25GB en zoon2: 30GB  (zijnde 40GB minus eigen verbruikte data).
Zij gaan er dus verkeerdelijk van uit dat er nog heel veel data in de pot zit, terwijl er in werkelijkheid veel minder in zit.

Dit wijst duidelijk op een bug in de Telenet app. Wij gebruiken de meest recente versie voor IOS.

Ik vermoed dat dit probleem zich ook bij Wigo manifesteert.
Is er iemand die kan nagaan of hij/zij ook dit issue heeft?

Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
0 Likes
Beantwoorden
2 reacties
Highlighted
Freshman Allesweter
Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis! It's your second party! Bye-bye Google, hello Yougle!

Net nagekeken (WIGO 25 hier) en geen problemen gezien. 

thomiwilli | Krak
  Welkom op De Netweters
Beantwoorden
Highlighted
Community Manager
It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party!

@Steven-E ik heb zelf geen WIGO met mobiel erin, dus kan het helaas ook niet testen. Misschien nog andere Netweters met een KLIK abonnement? 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

0 Likes
Beantwoorden