Telenet en de klantendienst
Beste Weters,
Ik ben nu binnen een paar dagen 1 maand klant bij Telenet en ik moet zeggen dat er bij de klantendienst toch wat incompetente operators werken. Dus deze morgen nog eens gebeld om te zien hoe het nu eigenlijk zit met mijn Triiing apps probleem. De operator was volgens mij geen Belg aan zijn accent te horen. Hij heeft de achterliggende technische dienst moeten raadplegen nadat hij mijn dossier hier over had nagekeken. Toen hij terug was, melde hij mij dat dit een algemeen probleem is en dat hij hiervoor vandaag al 331 oproepen heeft gekregen. Toen ik hem er op wees dat dit probleem bij mij al,bijna een maand duurt en van in het begin was toen ik klant werd, begon hij vragen te stellen het meest chokerende vond ik een vraag over de Triiing app: mineer, hebt gij familie in het buitenland wonen? Ik zei neen. Toen antwoorde hij: dan heb jij Triiing niet nodig en dacht mijn dossier af te sluiten, wat ik categoriek geweigerd heb. Het zit in mijn abonnement en dit voor 5 toestellen dus ik heb er recht op. Dit vond ik niet aanvaardbaar...
- Labels:
-
WIGO