Beantwoorden
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Telenet en de klantendienst

Beste Weters,

Ik ben nu binnen een paar dagen 1 maand klant bij Telenet en ik moet zeggen dat er bij de klantendienst toch wat incompetente operators werken. Dus deze morgen nog eens gebeld om te zien hoe het nu eigenlijk zit met mijn Triiing apps probleem. De operator was volgens mij geen Belg aan zijn accent te horen. Hij heeft de achterliggende technische dienst moeten raadplegen nadat hij mijn dossier hier over had nagekeken. Toen hij terug was, melde hij mij dat dit een algemeen probleem is en dat hij hiervoor vandaag al 331 oproepen heeft gekregen. Toen ik hem er op wees dat dit probleem bij mij al,bijna een maand duurt en van in het begin was toen ik klant werd, begon hij vragen te stellen het meest chokerende vond ik een vraag over de Triiing app: mineer, hebt gij familie in het buitenland wonen? Ik zei neen. Toen antwoorde hij: dan heb jij Triiing niet nodig en dacht mijn dossier af te sluiten, wat ik categoriek geweigerd heb. Het zit in mijn abonnement en dit voor 5 toestellen dus ik heb er recht op. Dit vond ik niet aanvaardbaar...

Never trust in Dust
25 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Telenet en de klantendienst

@Domi1963

Als dat toch niet in orde komt, is er geen mogelijkheid om een korte tijd een ander abonnement te nemen. Je zou dat alleen maar kunnen overwegen als dat niet leidt tot extra kosten.

Als dan alles in orde is zou je nog eens kunnen herkansen naar huidig abonnement.

Het is natuurlijk wel erg dat je tot zulke acties moet overgaan omdat het probleem elders niet opgelost raakt.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Telenet en de klantendienst

@Domi1963, wat kort door de bocht van deze medewerker om zich daarop te baseren. En nog frappanter dat hij je dossier wilde sluiten, terwijl hij er vlak voor aangaf dat er effectief een probleem is hiermee.. 🤔

 

Ik volg het algemene dossier hierover sowieso mee op achterliggend. Maar helaas staat het nog steeds open en werd het nog niet opgelost. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Telenet en de klantendienst

@louishufk 

Ik weet niet of het tijdelijk wijzigen van mijn abonnement de oplossing gaat bieden als het Triiing app probleem algemeen is.

@Suzy 

Hoe is dat mogelijk dat het oplossen van dit probleem zo lang duurt? Of is dit geen prioritair probleem?

Ik ga hier toch niet dezelfde weg op als bij Proximus?

Ik weet, ik ben perfectionist, dus waar ik recht op heb wil ik in principe ook kunnen gebruiken.

Never trust in Dust
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Telenet en de klantendienst

@Domi1963 

Het niet kunnen downloaden van google play is een algemeen probleem. Maar dat jij slechts 2 van de 5 licensies ter beschikking krijgt is niet algemeen en moet voor jouw persoonlijk opgelost raken.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Telenet en de klantendienst

@louishufk, er is ook een probleem voor sommige WIGO klanten die maar 2 toestellen kunnen registreren op Triiing in plaats van de 5 toestellen waar ze recht op hebben. Maar dit is geen algemeen probleem.

@Domi1963, waarom dit zolang duurt, weet ik helaas niet. Ik heb om een update gevraagd afgelopen vrijdag en toen gaven de collega's van de back office me aan dat men dit achterliggend nog steeds aan het onderzoeken is. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Telenet en de klantendienst

Ok. Nog geduld oefenen zeker? Maar ik wacht nu nog exact een maand, dus als dit op 22 mei, exact 2 maand nadat ik klant ben geworden, niet opgelost is, vrees ik dat ik stappen moet gaan zetten...😢

Never trust in Dust
0 Likes
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Telenet en de klantendienst

@Domi1963 De mensen bij Proximus gaan u met open armen terug ontvangen. 😀

Verwacht niet dat het bij Proximus beter is. Elk telecom bedrijf heeft zijn gebreken. 

Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Telenet en de klantendienst

@fieldoxide 

Bij Proximus gaan ze mij niet vlug meer moeten verwelkomen, want ik kom van ginder...😐

Never trust in Dust
0 Likes
Sieben563
Freshman Meerweter
Berichten: 56
Smile! Goed bezig! π-DAY! O dierbaar België..

Telenet en de klantendienst

@Domi1963 Het is zeker niet leuk dat dit nog steeds niet is opgelost bij jou, maar gebruik je triing echt? Ik snap dat je van alles wilt gebruik maken dat in je abonnement zit, maar als je het niet echt zou gebruiken. Waarom zou je dan stappen ondernemen als het binnen een maand niet is opgelost, dit vind ik dan een beetje raar.

0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Telenet en de klantendienst

@Sieben563 

Ik ben principiëel ingesteld opgevoed. Dus wat in mijn abonnement inbegrepen is moet werken, anders moet er maar een regeling getroffen worden om mijn aanrekening te verlagen wegens het niet kunnen gebruiken van een aangeboden onderdeel. Ik zou eens willen weten als jij een full option wagen koopt, waar de helft niet op werkt en of je dan bereid zult zijn de hoofdprijs te betalen?

En nog iets: We komen hier allemaal samen om elkaar te helpen en niet om mensen iets te ontzeggen waarvoor je betaald. En ook wat je niet hebt kan je dus ook niet gebruiken...

@Suzy 

Kun je bovenvermelde persoon er even op wijzen hoe Telenet werkt, aub?

Never trust in Dust
0 Likes
Padalby
Professional Meerweter
Berichten: 143
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Laat de zon in je hart!

Telenet en de klantendienst

ik heb zo stellig het idee dat men bij proximus opgelucht zijn dat iemand heeft opgezegd...

Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Telenet en de klantendienst

@Padalby 

Dus u bent bereid te betalen voor dingen die je niet krijgt maar wel beloofd worden? En nogmaals als ik geen Triiing heb kan ik het ook niet gebruiken. Wat Proximus betreft zijn dat eerst en vooral eigelijk uw zaken niet, maar mocht je er ooit naartoe gaan, kijk dan maar iedere maand goed Uw aanrekening na, want die bestelen U waar ge bij staat. En nog, voor mijn ergste probleem bij Proximus moest er buiten gegraven worden om dit op te lossen, maar ze vertikten het voor een klant van meer dan 20 jaar... Normaal volgens U? En dit Forum dient om,mekaar te helpen en niet om iemand af te zeiken. U bent misschien kapitaalkrachtig, maar ik ben invalide en moet het rooien met € 1200 in de maand🙄

Never trust in Dust
0 Likes
Sieben563
Freshman Meerweter
Berichten: 56
Smile! Goed bezig! π-DAY! O dierbaar België..

Telenet en de klantendienst

Ik wou je niet aanvallen hoor. Het was eerder een vraag van mij of je het echt gebruikt. Om in te gaan op je voorbeeld, tuurlijk zou ik die auto niet kopen, maar vind je voorbeeld niet zo goed, maar daar ga ik niet verder op ingaan. Ik snap dat je wilt dat alles werkt, maar langs de andere kant denk ik dan als je het toch niet gebruikt, wat maakt het dan uit. Het probleem zal wel opgelost geraken. Je moet suzy hier ook niet in zitten vermelden heeft geen enige meerwaarde.

Ik wil je ook gerust helpen, daarom zit ik ook op de netweters.

Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Telenet en de klantendienst

@Sieben563 

Telenet is er mee bezig om het op te lossen. En hebben al heel wat problemen opgelost. Dus das niet zoals bij Proximus... 

Alvast bedankt voor je aangeboden hulp. Triiing is wel heel gemakkelijk als je in het buitenland bent en naar huis wil bellen. Dan beschik je over 2000 belminuten, welke natuurlijk van Uw vast belvolume gaan, maar je belt toch gratis van uit vele landen naar België. Mijn inwonende schoonzoon is competitie zwemmer bij de Paralympics en vertoeft daardoor, en soms ook wij in het buitenland. Dit jaar was het “world special olympics” in Abu Dhabi. Daar ben ik niet mee geweest aangezien ik dit financiëel niet aan kan. Verleden jaar zaten we in Zwitserland. En zo is het elk jaar ergens anders.

Bij Proximus bestond er niet zoiets als Triiing, en kreeg je een vette aanrekening in je brievenbus. Ze hadden wel een formule om te bellen vanuit het buitenland, maar je moest toen dan nog zien via welke operator en in welk land je belde of het was ook bij betalen.

En dan nog iets bij Proximus: ze maken er tegenwoordig veel reclame van op TV: neem je tuttimus pack bij Proximus, NETFLIX IS INBEGREPEN in je pack. En als je dan je aanrekening krijgt, want ik had Tuttimus met Netflix, zit er achteraan een blad met kosten aangerekend door derden... En daar kon ik elke maand 10,99€ betalen voor Netflix...

Never trust in Dust
0 Likes