Beantwoorden
lukske
Experienced Beetjesweter
Twee handen vol! Leesbeest! Netjes! Mooi, mooi!

Tweede (of meerdere) data simkaarten?

Zou het heden mogelijk zijn een tweede (of meerdere) data simkaarten te bestellen bij unlimited?  Ik meen het gelezen te hebben maar ik vind het niet (meer) terug.

Tags (1)
4 reacties
WG94
Professional Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Aangezien de datasimkaart nu expliciet op de prijslijst staat, zou ik vermoeden van wel.

Bedrag per maand
(inclusief 21% btw)
Bedrag per maand in
combinatie met een
Telenet
internetabonnement
(inclusief 21% btw)
Activering
simkaart
Datasimkaart€ 20,00€ 10,00 (*)Gratis

(*) Unlimited + Internet: 1 datasimkaart inbegrepen – max. 1 per internetabonnement

Je vraagt dit best na bij de klantendienst, bestellen is sowieso ook via die weg.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
lukske
Experienced Beetjesweter
Twee handen vol! Leesbeest! Netjes! Mooi, mooi!

Bedankt voor deze lijst, maar dat valt tegen zeg.  Extra 10 Euro moeten betalen voor je eigen data?  

WG94
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Wat bedoel je met eigen data?

De simkaart heeft een datapot van 300 GB (na die 300 GB surf je verder tegen lagere snelheid), die is niet gekoppeld aan je mobiele abonnement of internet thuis

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Netweters’ orakel!

Jij zal het op de oude formule Wigo hebben daar kon je meer sim kaarten hebben en de pot werd verdeeld over de simkaarten zonder meer prijs