Beantwoorden
Elly
Professional Weetjesweter
Berichten: 35
Smile! All I want for X-mas is YOU Star Wars Day On a roll...

Mobiel verbruik via MyTelenet-app geeft foutmelding

Wij zijn nu al een paar weken in t buitenland en ik kan op de app niet zien wat mijn verbruik is. 

Als ik de app open en klik op verbruik of details komt er te staan oeps  probeer t later nog eens. 

Dit is al langere tijd zo. Thuis is dat geen probleem maar nu moet ik t wel een beetje in de gaten houden.

Wel lastig nu, zeker als je toch af en toe even tv wilt kijken

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Re: Verbruik datasimkaart niet raadpleegbaar in Telenet

4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5943
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mobiel verbruik via MyTelenet-app geeft foutmelding

@Elly 

En als je eens de app verwijderd en terug installeert ? 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Elly
Professional Weetjesweter
Berichten: 35
Smile! All I want for X-mas is YOU Star Wars Day On a roll...

Mobiel verbruik via MyTelenet-app geeft foutmelding

Heb ik al geprobeert,  maakt geen verschil.

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2270
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Mobiel verbruik via MyTelenet-app geeft foutmelding

Bij mij werkt ook geen mobiel verbruik meer (zowel eigen- als data-sim niet):

IMG_5404.jpg

Schermafbeelding 2024-05-26 om 18.09.12.png


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7425
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Mobiel verbruik via MyTelenet-app geeft foutmelding

@Elly ik heb jouw bericht apart gezet, aangezien de thread waarin je het had gepost al een 5-tal maanden geleden was afgerond. Jij krijgt een foutmelding te zien en @m-jan20 ziet het wel staan, maar staan de tellers op 0. Beide ander gedrag waardoor de oorzaak ons ook niet dezelfde lijkt. 

@Elly mij lijkt het best dat jij sowieso eens contact opneemt met de klantendienst, aangezien jij een foutmelding te zien krijgt. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.