De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Visual voicemail bij Telenet?

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Weetjesweter
Tien op tien! It's your first party! Je eerste full page! Follow the reader, reader!

Goedemorgen!

Is Telenet van plan om ook visual voicemail aan te bieden, zoals enkele andere providers doen?

Ik zou dat echt een meerwaarde vinden! Misschien heeft @Suzy  een idee?

Fingers crossed 🤞🏻

Beantwoorden
4 reacties
Highlighted
Professional Veelweter
Jij bent een pro! Like a journalist. WOW! Topicvreter!

Ik stelde me onlangs ook deze vraag. Mss is dit te integreren in de bestaande Telenet App voor mobiel 🙂

Beantwoorden
Highlighted
Professional Bijna Allesweter
Full speed writing! Bye-bye Google, hello Yougle! Ongelooflijk (maar waar)! Lees je nog iets anders? ;-)

Het is perfect mogelijk te maken. Bij Orange hebben ze het ook en al langer als vandaag. Dus ben echt eens benieuwd wat Suzy hier aan info over kan geven.

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Beantwoorden
Highlighted
Professional Bijna Allesweter
Een mailpaal! Krak Volop in the game! Lees je nog iets anders? ;-)

Ik had dit bij Orange, en bij de overstap naar Telenet kon ik niet geloven dat (grote) providers dit nog niet hadden in 2020... hopelijk komt dit snel inderdaad! 

thomiwilli | Krak
  Welkom op De Netweters
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Community Manager
It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party!

@cursief @TMCLS93 @patrick37 @thomiwilli1 ik heb vandaag nog eens om een update gevraagd intern en heb de bevestiging gekregen dat het er weldra aankomt. Een timing konden ze me nog niet vertellen, maar dan weten jullie het alvast. 😉

@Woody_85 ik mention jou ook even, gezien jij hier in het verleden al een topic over had gestart. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Beantwoorden