Beantwoorden
DavyC
Professional Beetjesweter
Berichten: 16
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

WIGO 35 - extra simkaart toevoegen

Hallo,

Ik heb nog steeds een WIGO 35 abonnement met 3 gsm toestellen aan gekoppeld.
Ik dacht van vroeger nog te weten dat je er tot 5 toestellen kan aan koppelen, is dat nog steeds het geval en dit binnen dezelfde prijs ?

0 Likes
9 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5854
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

WIGO 35 - extra simkaart toevoegen

@DavyC 

Denk niet dat het gaat aangezien die formule niet meer bestaat. Iemand die nu nog Wigo is zal die kunnen behouden ja maar zodra je daar iets aan wil veranderen denk ik niet dat het nog kan. Je zal dan naar de One of OneUp gezet gaan worden vermoed ik. 

 

Zou gewoon eens bellen en vragen of de mogelijkheid er is en zo ja ook aan die prijs die er toen ook was. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
MartijnS
Freshman Veelweter
Berichten: 213
De magic number! Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

WIGO 35 - extra simkaart toevoegen

Dat zou nog steeds mogelijk moeten zijn.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5854
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

WIGO 35 - extra simkaart toevoegen

@MartijnS 

Ben je hier 100 % zeker van ? Niet dat de TS straks in een One of OneUp komt.

Ik ben er namelijk niet geheel zeker van dat dit gaat. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

WIGO 35 - extra simkaart toevoegen

Dat je WIGO niet meer kan bestellen als nieuwe klant, dat begrijp ik, aangezien dit pakket niet meer bestaat. Maar toch ben ik van mening dat Telenet wijzigingen moet toestaan bij nog bestaande WIGO gebruikers zoals bijvoorbeeld koppeling gsm nummers Ed.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

WIGO 35 - extra simkaart toevoegen

@Ex-Netweter 

Ik heb andere ervaringen. Wanneer je aan een product dat niet meer nieuw te verkrijgen is iets wil wijzigen moet je overgaan naar een huidig product. Ik ben destijds zelfs van ambtswege omgezet van internet 200 naar All internet.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

WIGO 35 - extra simkaart toevoegen

Even mijn antwoord verduidelijken. Je kan normaal geen wijzigingen meer uitvoeren op een pakket dat niet meer bestaat.

Maar het vorige antwoord was mijn eigen mening. Ik vind het gewoon niet echt kunnen dat je als gebruiker van een pakket  "waarvan Telenet ineens beslist, we stoppen dit pakket"  niets meer kan wijzigen.  Ik heb zelf een One pakket,... stel dat ik binnen een paar jaar iemand wil toevoegen en dat pakket bestaat ineens niet meer, dan moet ik naar het toekomstige duurder pakket. Want goedkoper zal het nooit worden.

 

Mijn vorige antwoord is dus "geen" oplossing op de vraag die gesteld geweest is, maar louter een mening.

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

WIGO 35 - extra simkaart toevoegen

in het bestaande pakket zal niet meer zijn

wel zullen ze een aparte formule hebben

anders blijf je de oude pakketten uitbreiden en waar stopt het

https://www2.telenet.be/nl/producten/mobiel/abonnementen/

dat goedkoper wordt ik denk het niet

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

WIGO 35 - extra simkaart toevoegen


@Ex-Netweter  schreef:

Even mijn antwoord verduidelijken. Je kan normaal geen wijzigingen meer uitvoeren op een pakket dat niet meer bestaat.

Maar het vorige antwoord was mijn eigen mening. Ik vind het gewoon niet echt kunnen dat je als gebruiker van een pakket  "waarvan Telenet ineens beslist, we stoppen dit pakket"  niets meer kan wijzigen.  Ik heb zelf een One pakket,... stel dat ik binnen een paar jaar iemand wil toevoegen en dat pakket bestaat ineens niet meer, dan moet ik naar het toekomstige duurder pakket. Want goedkoper zal het nooit worden.

 

Mijn vorige antwoord is dus "geen" oplossing op de vraag die gesteld geweest is, maar louter een mening.


Hiermee kan ik volmondig akkoord gaan


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 528
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

WIGO 35 - extra simkaart toevoegen


@DavyC  schreef:

Hallo,

Ik heb nog steeds een WIGO 35 abonnement met 3 gsm toestellen aan gekoppeld.
Ik dacht van vroeger nog te weten dat je er tot 5 toestellen kan aan koppelen, is dat nog steeds het geval en dit binnen dezelfde prijs ?


Hey iedereen, laat het me even schetsen zodat het voor iedereen duidelijk is.

Als je nog over een WIGO beschikt waar er nog ruimte is om een simkaart toe te voegen, dan kan je dit zonder probleem aanvragen. Het is pas wanneer je jouw maximum aantal simkaarten opgebruikt hebt, dat je zal moeten overwegen om naar ONE(up) te gaan. Stel je hebt dus WIGO 35GB met maar 3 simkaarten dan kan je nog 2 extra simkaarten aanvragen zonder van abonnement te veranderen. Iemand die WIGO 9GB heeft met 2 simkaarten en een 3e nummer wilt toevoegen, zal naar ONE(up) for 3 moeten gaan. @DavyC, je kan dus zeker nog 2 simkaarten toevoegen aan jouw huidige pakket. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.