Wat met nummeroverdracht wanneer je Telenet verlaat?
Ik heb besloten Telenet (One) te verlaten daar ik via het werk korting krijg op een Orange abonnement (bovenop de bestaande promo's), scheelt me jaarlijks wel bijna 200 euro.
Gisteren is Orange de modem hier komen vervangen, dat ging heel vlot. Installateur was op 15 minuten binnen & buiten.
Maar het mobiele nummer is een ander verhaal. Ik heb alvast een simkaart gekregen van Orange en dien deze zelf te activeren (via hun website) maar dat lukt dus niet. Na contact opgenomen te hebben met hun klantendienst zeggen ze dat Telenet het nummer nog moet vrijgeven. In MyTelenet zie ik ik dat zowel mijn internet als mobiel nog actief staan. Bij mobiel staat er "Wordt afgekoppeld".
Ik heb nadien contact opgenomen met Telenet klantendienst en dat zou normaal zijn, gisteren zou de procedure gestart zijn om de nummer over te zetten bij Telenet. Men kon mij niet zeggen hoe lang dit kan duren. Men verwacht ook dat mijn internet pas afgekoppeld zou worden wanneer mijn mobiel nummer geactiveerd is bij Orange.
Wat zijn hier de ervaringen met nummeroverdracht naar een ander provider? Hoe lang zou het nog kunnen duren vooraleer de nummer is afgekoppeld?
(misschien dat niemand er op kan antwoorden aangezien ik verwacht dat ex-klanten hier niet meer op het forum zitten)
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Telenet verlaten - ervaringen
- Labels:
-
ONE
-
Orange
-
Telenet Mobile