24757
netweters
|
152466
antwoorden
|
20710
vragen
|
Ik heb daarnet ontdekt dat er een mast die paar meter van mij staat dat deze de naam heeft van de provider B Lite, maar vind niet direct terug welke deze is, deze is naast de Mobistar mast de aanbieder dat ik online vind bij opzoeking masten in m'n buurt, ik zie een Base mast op 50 meter van mij dat van Telenet is en ook nog een proximus mast, maar wat is deze van B Lite dan?? (B Lite telecom)
weet er iemand dit, dit is er nog niet zolang opgezet denk ik want tot een jaar geleden zat deze er niet op.
Volgens de BIPT website zijn er nu nog maar 3 mobiele operator netwerken aktief:
Digi heeft de 4de licentie verkregen. maar heeft nog geen eigen netwerk opgezet. Ze maken nog tijdelijk gebruik van het Proximus netwerk.
Dit zou een test van Digi kunnen zijn, of misschien betreft het een privaat 5G netwerk.
Was dat vorige week ook nog aan het opzoeken. Meest relevante dat ik tegen kwam was dit: Faillissement WiMax operator B.Lite
Of het juist is betwijfel ik, want als ze al 10 jaar failliet zijn, waarom zouden ze dan nog actieve masten hebben...