Beantwoorden
Kaatje
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Welke nummer is 5550?

Op de verbruikshistoriek van mijn minderjarige zoon (die een pot data deelt met mij) zie ik zeer vaak gesprekken met het nummer 5550 terugkomen.

Wat houdt dit in?

Tags (1)
0 Likes
7 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Welke nummer is 5550?

Zeker dat het 5550 is en niet 5555 of 5500? 

Zie hier. Als je nu eens aan zoon vraagt of hij zijn berichten wou beluisteren  (deze oproepen zijn gratis) of dat hij een voice mail wou nalaten of nog iets  anders.

0 Likes
Kaatje
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Welke nummer is 5550?

Het blijkt inderdaad te maken te hebben met voicemail, maar het is wel degelijk 5550.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Welke nummer is 5550?

@Kaatje 

Hier vind je dat nummer terug:

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/handige-codes-telenet-mobile/


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
MisterysAngel
Professional Weetjeslezer
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Welke nummer is 5550?

Ik heb ook gemerkt dat er in mijn verbruik geschiedenis dikwijls naar het nr 5550 wordt gebeld en vandaag zelfs 7 keer terwijl ik niet eens naar mijn voicemail heb gebeld. Achteraf op de factuur worden deze oproepen ook niet vermeld, die naar 5555 wel.

ik heb toen ook op mijn telenet gezien dat mijn huistelefoon verbonden is via triing met een voor mij onbekent gsm nr en toestel en er was een beheerdersprofiel extra gekoppeld aan mijn gsm nr wat ik helemaal niet heb gedaan. 

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Welke nummer is 5550?

@MisterysAngel 

 

Ik zou als de gesmeerde  bliksem mijn wachtwoord van telenet veranderen .... Zelfs als het niet nodig was, het kan nooit kwaad ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
MisterysAngel
Professional Weetjeslezer
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Welke nummer is 5550?

Dat heb ik al gedaan en ik heb die nr losgekoppeld en dat profiel verwijdert. Die nr heeft met triing ook 13 internationale gesprekjen gedaan (8€ en) kan ik daar iets aandoen of ga ik dat moeten betalen? Ik heb schermfotos van die nr en profiel gegevens ookal doorgestuurd naar telenet. Mijn pot mobiele data is op een paar dag ook meer dan 18GB terwijl ik mijn mobiel amper heb gebruikt

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Welke nummer is 5550?

Ik zou aangifte doen bij de politie voor diefstal. Zij mogen/kunnen dat nummer nagaan en dan de zaak onderzoeken. Zonder klacht van u gaan die niks doen ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.