Beantwoorden
Pitje
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Happy New Year! Netjes! Primeur! Pageturner!

Werkt simkaart King of Kong Surf ook in gsm?

Werkt king of kong surf ook op een gsm? Als het enkel moet dienen om te surfen met 3 of 4G??? 

 

Titel gewijzigd door Jolien5 (mod) | Vorige titel: De simkaart van king of kong surf werkt die ook in gsm

0 Likes
4 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Werkt simkaart King of Kong Surf ook in gsm?

Probeer het gewoon. 

 

Ik raad aan om dan een prijs volgens verbruik te nemen met de optie Surf 1 Gb (5 euro per maand) of Surf 4 Gb (10 euro per maand). Let wel met deze formule moet je minstens één keer om de 90 dagen bellen met deze sim. Het volstaat om gratis naar de voice mail op 5555 te bellen.

stefangroenen
Professional Meerweter
Berichten: 146
It's your ninth party! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Werkt simkaart King of Kong Surf ook in gsm?

Ik denk dat de vraagstelling bedoelt is of die kaart werkt op een 3G of 4G netwerk. Dat zal zeker en of je dit nu krijgt is afhankelijk van je toestel. De meeste GSM ondersteunen 4G en zullen automatisch naar 4G gaan. Ook in je instellingen kijken of dit zeker actief staat. Als je bedoelt of je 3GB data kan surfen dan moet je je contract nakijken. Als je maar 1 GB hebt dan zal het ook daar bij blijven.

Stefan Groenen
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Werkt simkaart King of Kong Surf ook in gsm?

@Pitje 

 

In het algemeen kan je zeggen dat data-only simkaartjes even goed werken in een smartfoon, je hebt dan logischerwijze enkel de beperking dat je niet via het telefoonnetwerk kan bellen of smssen.

 

Digitale voice gesprekken via WA, Messenger en gelijkaardige gaat vanzelfsprekend wel werken, dat is immers ook data.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Pitje
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Happy New Year! Netjes! Primeur! Pageturner!

Werkt simkaart King of Kong Surf ook in gsm?

Bedankt! Ik ben hier al heel wat wijzer uit geworden!