Beantwoorden
ArthurDV
Experienced Beetjesweter
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

eSIM werkt niet meer op Apple Watch (Ultra)

Sinds enkele dagen werkt mijn eSIM op mijn Apple Watch Ultra niet meer.

Ik heb reeds meermaals de eSIM verwijderd van mijn Apple Watch, gedeactiveerd en Mijn Telenet en alles opnieuw geactiveerd.

In de instellingen van mijn Apple Watch op mijn iPhone zie ik Telenet staan onder de netwerken die niet in gebruik zijn en krijg deze niet geactiveerd.

Dit is heel vervelend aangezien ik speciaal een simkaartje bij Telenet heb aangevraagd om de eSIM op smartwatch te kunnen gebruiken.

421 reacties
WG94
Professional Allesweter
PhD in problem solving! De nieuwe Einstein! Krak GP, kort voor Giga Poster!

@Josketramesant  schreef:

Nog steeds geen fibernet in onze straat - hoe lang gaat dat nog duren, dat is de belangrijkste vraag.

Beetje off-topic, dus ik geef je een zo kort mogelijk antwoord, maak gerust een ander onderwerp aan als je meer vragen hebt over Fiber.

Bij het BIPT kan je nagaan wie het komende kwartaal denkt fiber aan te leggen in jouw buurt: Glasvezelkaart (dat ze denken dat de doen is geen garantie op effectieve uitrol)

Bij de start van Wyre (beheerder van het voormalige Telenet en Fluvius) netwerk werd er geschat tegen 2029 78% van de huishoudens te bereiken met fiber. De doelen voor 2023 werden niet gehaald, maar er zijn intussen wel verschillende samenwerkingen opkomst. Meerjarenplan dus…

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Josketramesant
Experienced Weetjesweter
Verander-je-wachtwoord-dag Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

De eSIM van mijn watch werkt weer. Zoals posters in deze thread al meermaals hebben opgemerkt - bij het activeren is het belangrijk dat je de inactieve eSIMs niet verwijdert. Het probleem was dat je geen activatieoptie had zolang die eSIMs daar stonden. Dat is nu verandert. De “wees-eSIMs” staan nu niet meer onder “verlopen”, maar onder “niet in gebruik” en de optie om een eSIM te activeren is aanwezig. Ik heb een aantal keer moeten proberen en ik kreeg nog steeds foutmeldingen maar uiteindelijk, na de zoveelste herstart van de watch (en iphone) kwam er “netwerk activeren” in de watch app. Sindsdien is de 4G actief.
De inactieve eSIMs zijn er nog steeds. Niet aankomen, bidden.