Beantwoorden
Mona68
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

geen toon tjidens verbinden met contact

Toen ik vanavond iemand wou opbellen met mijn GSM (Samsung S7 Edge) had ik ineens geen beltoon meer tijdens het verbinden met mijn contact. Ik kan dus niet weten of de telefoon over gaat bij mijn contact. Ik testte dit dan uit door te bellen naar mijn eigen vaste telefoon en daar was het juist hetzelfde. Wat wel opvalt is dat de telefoon die gebeld wordt direct over gaat. 

Gisteren had ik die toon wel nog

Wie weet hiervoor een oplossing. 

0 Likes
6 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

geen toon tjidens verbinden met contact

Dit ligt 100% aan jouw gsm (Samsung) en niet aan Telenet. Ikzelf ben een iPhone gebruiker maar misschien weten sommige Samsung (Android) gebruikers er meer van. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

geen toon tjidens verbinden met contact

Eigenlijk kan je nooit weten of de telefoon van de opgeroepen persoon overgaat. Je hoort nooit de andere telefoon. Het is misschien vervelend maar het maakt niet uit. 

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

geen toon tjidens verbinden met contact

Volumeinstellingen heb je al nagekeken? Indien niets werkt, dan kan je eens proberen om terug naar fabrieksinstellingen te zetten.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

geen toon tjidens verbinden met contact


@louishufk@  schreef:

Eigenlijk kan je nooit weten of de telefoon van de opgeroepen persoon overgaat. Je hoort nooit de andere telefoon. Het is misschien vervelend maar het maakt niet uit. 

 

Groeten


Van waar haal je die wijsheid? Ik hoor altijd de foon mijn correspondent overgaan als ik iemand bel ... Als mijn correspondent in gesprek is of de batterij van zijn mobieltje is leeg krijg ik daar wel onmiddellijk een melding van. Ik moet dus nooit zonder geluid zitten wachten van heb ik nu verbinding of heb ik nu geen verbinding ... Samsung Galaxy A3 2016 Android 7.0


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

geen toon tjidens verbinden met contact

@Mona68

 

heb jij misschien toevallig VoLTE of VoWiFi recent ingeschakeld op uw foon? Ik heb deze technologie niet zelf wegens niet compatibele (lees: te goedkope) foon, ik kan het dus zelf niet nagaan. maar het zou een verklaring kunnen zijn.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Mona68
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

geen toon tjidens verbinden met contact

Ik heb het probleem ondertussen kunnen oplossen door een back up en herstel te doen van mijn instellingen. Nu hoor ik terug de toon bij het overgaan bij mijn corrspondent.

Toch bedankt voor jullie input