Beantwoorden
RonnyVa
Freshman Meerweter
Full speed writing! Warming up? De vlam zit erin. Happy New Year!

BBC FIRST ALL CREATURES GREAT AND SMALL

Beste,

als ik op BBC First een programma wil herbekijken, dan start dit prigramma te laat of eindigt het te vroeg.

Bij "All creatures great and small" eindigt het programma ALTIJD te vroeg. Mijn vrouw heeft het rechtstreeks gezien.

Ik heb de indruk dat er een probleem is met de synchronisatie van de tijdbalk met het programma. 

Ik heb dat ook al voorgehad met Midsummer Murders.

mvg

Ronny

3 reacties
Area57_1
Professional Veelweter
De race is begonnen! WOW! De magic number! De vernieuwde WIGO?

Ik raad je aan om dat rechtstreeks aan Telenet te melden: https://www2.telenet.be/residential/nl/web-forms/troubleshooting-services.html 

StefaanH
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster!

Ik bekijk de meeste programma's uitgesteld. De reden is dat ik dan de reclame kan doorspoelen. Zenders die het doorspoelen blokkeren daar kijk ik niet meer naar. Jammer, want daar zijn best goede programma's te zien ...

Ik heb inderdaad ook al vastgesteld dat vrij dikwijls de starttijden van programma's op BBC First niet nageleefd worden. Niet altijd maar toch wel regelmatig. Ik maak er geen drama van omdat ik toch vooruit- of terug kan spoelen.

Het zou een ander verhaal zijn moest ik uitzendingen willen opnemen. Dan zijt ge inderdaad goed gesjareld. De enige remedie is dan ruim op voorhand en nadien ook opnemen.

StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
WG94
Experienced Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen!

@Area57_1  schreef:

Ik raad je aan om dat rechtstreeks aan Telenet te melden: https://www2.telenet.be/residential/nl/web-forms/troubleshooting-services.html 

Hoeft niet hoor. In TV-gids meldingen lezen mensen mee die met dit sport zaken bezig zijn

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.