24748
netweters
|
152259
antwoorden
|
20683
vragen
|
Net zoals in 2023 staan de volgende 2 afleveringen van Blind Gekocht S7 in de TV-gids als Blind Gekocht NL S7.
De heruitzending op vrijdagavond staat wel juist.
Dag @WG94,
Dank je voor de melding. Dit lijkt inderdaad een verkeerde "mapping" door onze EPG-aggregator. Jammer genoeg inderdaad hetzelfde probleem als vorig jaar, en daar zal ik bij hen dieper op ingaan.
'k Heb een ticket met de hoogste prio gelogd: normaal gezien zou dit in de loop van de dag gecorrigeerd moeten worden.
Onze excuses... Zo'n missers mogen niet gebeuren.
Groeten,
Carl
Update: ik krijg intussen de juiste data binnen, en die is onderweg naar de settopboxen.
Groeten,
Carl
Dag @WG94,
Alle geplande uitzendingen zijn intussen gemapt op de Vlaamse versie. Hoogstwaarschijnlijk zag jij de uitzending van 2 mei nog achterblijven omdat EPG-updates verder uit in de toekomst minder snel/frequent worden doorgestuurd naar de boxen. Dit doen we o.a. om die boxen niet te overbelasten.
Groeten,
Carl
Dag Carl
Ik zie die uitzending momenteel toch nogsteeds foutief staan op zowel de TV-box als de TV-app: Telenet TV
Enige vertraging kan ik begrijpen, maar we zijn toch bijna een week nadat de aanpassing aan jullie kant werd doorgevoerd.
@WG94 Heb net eens gekeken op de Telenet tv app en er staan 2 versies online van het programma van hetzelfde seizoen op play4, dus zal nog in de cache staan van de EPG feed.
Hallo @WG94,
In onze inkomende data zit inderdaad de juiste, Vlaamse versie:
MAAR... Blijkbaar kwam deze correctie pas dinsdag rond 13u binnen, dus zeer kort vóór mijn antwoord hierboven (ik had toen het tijdstip niet nagekeken):
Ook hier geldt weer dat deze uitzending een eind in de toekomst ligt. Hoe verder uit, hoe minder snel en vaak updates gepropageerd worden. Maar de juiste data is voorhanden, en zal dus zeer binnenkort op onze settopboxen en apps verschijnen.
Groeten,
Carl