42192
netweters
|
18609
gesprekken
|
20102
vragen
|
De beschrijving van de volgende twee afleveringen (alsook die van vorige week) van Chicago P.D. (VTM, donderdag +-22:50) zijn fout. Ze zijn identiek aan die van de eerste aflevering van het seizoen. Afleveringnaam & afbeelding zijn wel juist.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dag @WG94,
Excuses voor het late antwoord: ik was er vorige week niet, en mijn collega's namen vooral de zeer dringende zaken over.
Voor de aflevering van 7 november zie ik:
- In de DPG brondata: "Het team zet het onderzoek naar de drugsbaron verder. Een undercoveroperatie dreigt verkeerd af te lopen wanneer Burgess ontdekt dat Torres contact heeft met een vertrouwelijke informante.'
- In de data vanuit onze aggregator: "Upton krijgt de taak om een crisispreventie-team te schaduwen, maar ze botst met de psychologisch consulent van het team. Een nieuwe zaak komt wel heel dichtbij."
Beide hebben ze het wél over seizoen 9, aflevering 11.
Omdat ik deze serie niet inhoudelijk ken, wou ik even vragen of dit effectief nog steeds afwijkt.
Bedankt & groeten,
Carl
Hey @CarlAtTelenet geen probleem, hopelijk een fijne verlof gehad!
De data van de aggregator is met 100% zekerheid de beschrijving van Seizoen 11 Aflevering 1, de beschrijving van DPG lijkt me wel juist (vergeleken met TMDB)
Dankjewel voor de verdere informatie, @WG94!
Ik heb dit doorgegeven aan onze metadata-aggregator. De reeds uitgezonden episodes zullen in de TV-gids niet meer bijgewerkt worden, maar wél wanneer ze ooit nog eens op het even welk ander Nederlandstalig kanaal zouden uitgezonden worden.
Groeten,
Carl
Dag @WG94,
Na verder onderzoek erkent onze aggregator dat hier verkeerde mappings gebeurd moeten zijn. Ze hebben dit gecorrigeerd en de juiste data zal weldra zichtbaar worden.
Met hun excuses erbij.
Nogmaals dank voor je melding!
Carl