Beantwoorden
WG94
Professional Allesweter
PhD in problem solving! De nieuwe Einstein! Krak GP, kort voor Giga Poster!

MTV EMAs - Maandag 11/11

@CarlAtTelenet  Vanwege de feestdag is de kans klein dat dit nog voor uitzending opgelost gaat worden, maar toch even meegeven dat de TV-gids van MTV morgen fout is.

Er staan verschillende programma’s die plots enkele uren doorlopen, dat klopt uiteraard niet. Op die momenten toont MTV de heruitzending van de EMA’s van vanavond.

Officiële tv gids van MTV voor morgen: https://epg.vimn.com/mtv_flanders/xmltvlegal/dut/20241111.xml

(ik zie dat deze vrijdag middag nog aangepast is door Paramount, dus waarschijnlijk ligt de last minute wijziging hier mee aan de oorzaak van de fout)

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
17 reacties
WG94
Professional Allesweter

MTV EMAs - Maandag 11/11

Ik zie dat het intussen toch gecorigeerd is! (Al heeft de zender zelf nu dan weer signaal problemen op de kabel, maar dat is dan weer iets helemaal anders)

WG94 | Krak
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

MTV EMAs - Maandag 11/11

@WG94  schreef:

Ik zie dat het intussen toch gecorigeerd is! (Al heeft de zender zelf nu dan weer signaal problemen op de kabel, maar dat is dan weer iets helemaal anders)

Ben blij dat ik niet de enige ben dan. Normaal gezien goed beeld op MTV, maar momenteel valt het de hele tijd weg. )-:

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
CarlAtTelenet
Freshman Veelweter
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! De magic number! Even demarreren...

MTV EMAs - Maandag 11/11

Hey @WG94,

Dit werd inderdaad quasi zeker veroorzaakt door een last-minute update vanuit de bron, maar ik check toch nog even bij onze aggregator.

De glitches in de video lijken me intussen weg te zijn: heb nog maar een paar minuten gekeken, maar toch niets verkeerd gezien.

Groeten,
Carl

--Metadata Engineer @Telenet
WG94
Professional Allesweter

MTV EMAs - Maandag 11/11

De EPG van vandaag en morgen is gisteren namiddag nog aangepast zie ik, waardoor de uitzendingen van deze ochtend (alles tussen 2u vannacht en 9u) ook niet juist doorgekomen zijn. Geen idee wat de andere aanpassingen zijn...

De glitch lijkt op het eerste zicht oké nu (was gisteren echt niet om aan te zien) al viel het signaal zonet wel nog één keer weg op MTV. Zeer vreemd. Vraag me daar dan wel af of het probleem bij de bron (Paramount) lag of bij Telenet (opnames lijken op het eerste zicht niet geimpacteerd, dus denk het laatste). In ieder geval jammer dat zo iets praktisch een hele dag kan plaatsvinden, zou toch verwachten dat zelfs op een feestdag er aan signaal monitoring gedaan wordt. Maar soit, niet jouw job natuurlijk 😉

WG94 | Krak
CarlAtTelenet
Freshman Veelweter

MTV EMAs - Maandag 11/11

Dag @WG94,

De videosignalen worden inderdaad continu gemonitord, maar ik heb dit voor de zekerheid toch even doorgegeven aan mijn operationele collega's.

Groeten,
Carl

CarlAtTelenet
Freshman Veelweter

MTV EMAs - Maandag 11/11

Hey @WG94,

Ik kan nog wat feedback van m'n operationele collega's terugkoppelen. Er werden inderdaad problemen gezien in het aangeleverde signaal op onze main feed vanuit Paramount/Interaxion. Daarom werd dinsdag beslist tijdelijk terug te vallen naar de backup-feed.

Groeten,
Carl

Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent!

MTV EMAs - Maandag 11/11

@CarlAtTelenet  Komt die reclame voor België dan ook via die feed van paramount??, dat kwam toch vroeger via Telenet dat dit er tussen zette of is dat ook veranderd dat de zender zelf de reclame er tussen zet, want bij reclame was er ook het beeld probleem.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be

Fiber: 4500/1500
WG94
Professional Allesweter

MTV EMAs - Maandag 11/11

Waarom zou die reclame tegenwoordig nog door Telenet voorzien worden, Telenet is niet de enige Belgische provider van die zenders. Zou dus raar zijn dat elke provider daar zelf reclame tussen moet zetten

WG94 | Krak
WG94
Professional Allesweter

MTV EMAs - Maandag 11/11

@CarlAtTelenet  schreef:

Hey @WG94,

Ik kan nog wat feedback van m'n operationele collega's terugkoppelen. Er werden inderdaad problemen gezien in het aangeleverde signaal op onze main feed vanuit Paramount/Interaxion. Daarom werd dinsdag beslist tijdelijk terug te vallen naar de backup-feed.

Groeten,
Carl

Dinsdag middag was de storing weer prominent aanwezig dus nog eens contact gehad met de klantendienst, zij hebben het ook nog eens geescaleerd. Om 16u gecontroleerd en het was inderdaad weer stabiel (door de backup-feed dus). Merci voor de update!

WG94 | Krak
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent!

MTV EMAs - Maandag 11/11

@WG94  Ken je geschiedenis van Telenet 😉

telenet heeft zelf nog ingestaan voor de reclame bij zenders dat niet vanuit België kwamen, dat is dan enkele jaren terug overgenomen door de sbs groep waar wederom Telenet van uitmaakt en dus nog deels dus vanuit Telenet gaat via een omweg.

vroeger zag je soms reclame voor Telenet op die zenders en werd dat soms abrupt afgebroken de reclame door de gewone programma’s zelf van die zender.

dus het heeft bestaan.

Master-Magic | Krak

WG94
Professional Allesweter

MTV EMAs - Maandag 11/11

Vandaar dat ik “tegenwoordig” schrijf, dat dat vroeger zo was heeft weinig te maken met de huidige situatie

WG94 | Krak
Duimelijn
Freshman Beetjesweter
Netjes! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

MTV EMAs - Maandag 11/11

Ik wilde hiervoor graag een nieuw onderwerp openen. Maar ik krijg telkens "toegang geweigerd" als ik dat probeer.

Ik merk op dat de programmatie ontbreekt bij Eurosport 1 en 2 vanaf dinsdag 3 december 10 u

Alle programma's staan als "wordt aangekondigd"

Tags (2)
CarlAtTelenet
Freshman Veelweter

MTV EMAs - Maandag 11/11

Hey @Duimelijn,

Vreemd dat je geen nieuw topic kunt openen (al kan ik daar zelf niet veel zinnigs over zeggen).

Ik kan je wél meegeven dat deze Eurosport-kanalen op mijn radar verschenen, en ik onze metadata-aggregator gevraagd heb dit na te kijken. Eurosport heeft geen al te beste track record qua aanlevering van de EPG, maar laat ons hopen dat dit alsnog snel en efficiënt aangepakt wordt.

Groeten,
Carl

Master-Magic
Professional Superweter

MTV EMAs - Maandag 11/11

@CarlAtTelenet  Dat is sinds de verjaardags banner dat er bijna geen knop te vinden is voor een nieuw topic te starten.

is een gekend probleem maar denk dat dit nog niet is gemeld aan de @Moderator  😉

Master-Magic | Krak