|
26.436
netweters
|
164.468
antwoorden
|
|
22.080
vragen
|
hallo,wat te doen als een programma wel in de krant staat voor uitzending vanavond 20 u 35 op playfictie,en tevens herhaling van ditzelfde programma zondag om 23 u 55.
Echter in de tv gids tv box blijft er "wordt aangekondigd " staan.
Programmeren lukt dus uiteraard niet.Zal dit programma dan via terugkijktv nog kunnen bekeken worden,nadien?
alvast bedankt,warme groeten
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: wordt aangekondigd
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dag @Anja287
Ik heb je bericht verplaatst naar "TV-gids meldingen". Als je dit soort problemen met de TV-gids ziet plaats je die daar, dan kan Telenet het proberen op te lossen! Meer info: TV-gids meldingen: wat en waarom? - De Netweters TV-gids meldingen: werking & voorwaarden - De Netweters
Om te antwoorden op je vraag. De algemene regel is, als er voor uitzending al een Terugkijk TV icoontje bijstaat dan zou het normaal na uitzending ook beschikbaar moeten zijn. Mogelijk wijken de "wordt aangekondigd" uitzendingen af van deze regel (als ze bvb de dag nadien retroactief gecorrigeerd worden)
Klopt hoor; ik had Play Media eergisteren gevraagd hier eens naar te kijken. Men bevestigde dat dat zou gebeuren, maar ik zie ook nog steeds de gaten die jullie zien. Zal nog een mailtje sturen.
Het klopt ook dat zulke gaten (TBA's, To Be Announced) niet opneembaar of afspeelbaar zijn in Replay. Dit komt doordat deze by design tijdelijke placeholders zijn en idealiter later vervangen worden door het échte event. Onze opname-/Replayfunctionaliteit werkt achter de schermen op basis van programma-id's: bij zulke wissel naar het échte event zou de referentie sowieso verbroken worden.
Maar ik contacteer de mensen van Play Media dus nog even.
Zelf kan ik helaas niets beloven...
Groet,
Carl
ok,dank uitleg,ik zal dan morgen,na uitzending eens kijken,of er iets te zien of te herbekijken valt
super carlAtTelenet , bedankt voor de uitleg,begrijp nu beter,want is eerste maal dat ik dit tegen kom(nog maar tv box sinds paar maanden).Bedankt voor de moeite voor eventuele oplossing.Hopelijk komt het alsnog in orde,zoniet,toch mijn hartelijke dank voor de poging ertoe
Geen enkel probleem, @Anja287.
Ik kreeg net bericht van onze aggregator. Zij hebben de aanpassingen door Play Media nu verwerkt en de data is op komst richting Telenet.
Dat kan, in alle openheid, nog even duren. Ook de propagatie binnen onze eigen platformen: die data moet een zeer complexe weg afleggen.
Maar we leven op hoop he! 😉
Fijne avond!
Carl
Beste,Carl,skymed,vanavond op play kan geprogrammeerd worden,dank voor de hulp,fijne avond