|
26.320
netweters
|
163.676
antwoorden
|
|
21.981
vragen
|
is nu al een aantal weken dat de tv gids voor de play zenders (play action vooral) bij "neighbours en programma's tussen 20.30 en 22.30" niet altijd ingevuld staan, telkens "wordt aangekondigd", rest van de tv gids bij play zenders staat alles wel goed. zijn nu net de serie's die ik opneem, en nu dus weeral niet bij geplande opnames staan.
Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: tv gids
Opgelost! Ga naar oplossing.
En is weer van dat. nog vandaag en morgen in de EPG. en vanaf dan is het "wordt aangekondigd"
toch raar dat het meestal bij zenders is waarvan Telenet eigenaar is dat de EPG niet up to date is.
Goeiemorgen @cercle,
Ik heb dit doorgegeven aan Play Media.
Groet,
Carl
Hallo , deze avond aflevering twee van The way home op play fictie niet kunnen opnemen vanwege er staat op de tv gids wordt aangekondigd dan kun je niet opnemen dan .
staat ook zo volgende week al , zelfs nu vrijdag twee afleveringen found ook wordt aangekondigd
zelfde met zondagavond FBI internationaal dan twee afleveringen staat er wordt aangekondigd
heb al bij de winkel geweest ze konden er niks aan doen is een it probleem blijkbaar
dus al klachten mail gestuurd afwachten wat die gaat zeggen ondertussen via de app van play dan kijken wel met extra reclame erbij
zullen ze wakker moeten worden, is nog niet aangepast.
staat nog enkel vandaag gepland in de EPG, vanaf morgen is het "wordt aangekondigd"
Dag @cercle,
Dit is zoals gisteren gezegd doorgegeven aan Play Media.
Ook in de TV-gids op play.tv staan deze zelfde blokken als 'Wordt Aangekondigd': dit wijst vermoedelijk op een intern, logistiek probleem.
Van zodra wij de data doorkrijgen, zal deze te zien zijn op onze TV-platformen.
Groet,
Carl
Dag @Koen24,
Ik verwijs hiervoor naar deze bestaande thread:
We krijgen deze blokken momenteel vanuit Play Media door als 'Wordt Aangekondigd': onze TV-platformen tonen deze blokken dus ook.
Ik heb dit gisteren geëscaleerd naar Play Media.
Van zodra we de correcte data doorkrijgen, zullen de juiste events getoond worden op onze settopboxen.
Groet,
Carl
@CarlAtTelenet Het ongemak voor Telenet klanten zou kleiner zijn als TV-box klanten deze blokken wel zouden kunnen programmeren voor opname.
Ik snap dat onder normale omstandigheden de uitzendingen tijdig ingevuld worden en daarom opname inplannen waarschijnlijk niet toegestaan is, maar dan heb je de uitzonderingen zoals nu waar het wel impact heeft op de klant.
Klopt, @WG94.
Maar bij de architectuur van ons platform is gekozen voor een asset-based aanpak. Opnames (ook voor Replay) worden gemaakt op basis van events, en niet op basis van tijdwindows.
Beide aanpakken hebben hun voor- en nadelen, maar op dit moment loopt alles dus op basis van events.
Groet,
Carl
Dag iedereen,
Play Media heeft deze morgen een update gedeeld met deze gaten opgevuld, en deze events worden momenteel gepropageerd over (of zijn al op) onze TV-platformen.
Groet,
Carl
Hopen dat de oorzaak wordt aangepakt is niet de eerste keer bij de play zenders
Zeker in deze tijden dat elke kijker telt dat Play daar laks mee omspringt niet te begrijpen
Gelukkig wordt er hier nog snel gehandeld bedankt daarvoor
@luc55 bij Proximus hebben ze hetzelfde probleem dus is niet enkel bij Telenet, denk dat ze bij de play zenders eens mogen nadenken ook over hoe ze omgaan met deze info voor de providers.
Klopt was in de play app ook , geeft de indruk dat er niemand mee bezig om te controleren of alles juist is
Vanaf een melding wordt er actie gedaan te laat voor de kijker deze heeft zijn uren al ingepland , spijtig voor de reclame inkomsten
opgelost ? is maar tot woensdag daarna weer "wordt aangekondigd"
en kwam niet in mijn geplande opnames, moest neighbours opnieuw instellen om op te nemen
Dag @cercle,
De komende dagen zijn inderdaad opgelost in de data. Delen die misschien nog niet zichtbaar zijn op de boxen, zijn nog aan het propageren. Maar de juiste data is in de backend beschikbaar, en dat zal de goeie afloop van de opnames bepalen.
Groet,
Carl