De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

LAATSTE MAAND

Beantwoorden
JPR
Professional Weetjesweter
On a roll... Hoort wie klopt daar? YEAH! CAPSLOCK DAY! Nog geen reader's digest? :-)

@Suzy bedankt voor het antwoord. Hoe zit dat met playmore? loopt dat ook verder of moeten wij dat eventueel nu opzeggen?

0 Likes
Beantwoorden
Community Manager
Hoort wie klopt daar? Topic held(in)! Vraagbaakkampioen! De nieuwe Einstein!

@JPR, ook de promotie van Play More wordt verlengd. Momenteel staat er nog geen einddatum op, omdat men nog niet exact weet wanneer de testfase zal eindigen. Telenet zal sowieso alle TV-box klanten op de hoogte brengen zodra een einddatum gekend is en men weet wanneer de promotie voor Play More wegvalt.

Maar normaal gezien moet je je hier zelf als klant geen zorgen maken. Had je voor de TV-box test periode geen Play More pakket, dan wordt Play More na de testperiode automatisch stopgezet. Enkel als je ervoor ook al Play More had, blijft dit gewoon doorlopen, maar dan wel zonder promotie natuurlijk. ;-)

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

“It matters not what someone is born, but what they grow to be."

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Beantwoorden
JPR
On a roll... Hoort wie klopt daar? YEAH! CAPSLOCK DAY! Nog geen reader's digest? :-)

@SuzyBedankt voor het snelle antwoord.Smiley Vrolijk

0 Likes
Beantwoorden
Experienced Meerweter
It's your first party! Hoort wie klopt daar? Warming up? Netjes!

@Suzy ik heb geen mail ontvangen over de verlening ...

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Hoort wie klopt daar? Topicvreter! On a roll... YEAH! CAPSLOCK DAY!

Hier ook geen mail ontvangen

0 Likes
Beantwoorden
Freshman Meerweter
Goed bezig! Hoort wie klopt daar? Dat begint te tellen! Say what?!

Ik heb deze mail ook niet aangekregen. Bedankt @Suzy om ons op de hoogte te houden! 

0 Likes
Beantwoorden
Experienced Weetjesweter
Netjes! Een bus vol! En we zijn vertrokken! Warming up?

@Yargo @Tjappe1 @jamin96 zit de mail niet in uw spambox? ik heb hem wel ontvangen.

Beste klant,

De testen van onze nieuwe Telenet TV-box lopen intussen al enige tijd en we willen je langs deze weg alvast bedankt voor jouw waardevolle feedback.

Niet alleen krijgen we heel veel positieve berichten over jullie ervaringen. Het stelt ons ook in staat om zowel technische mankementen als mogelijke verbeteringen aan te brengen.

Zo hebben we dankzij jullie feedback al aanpassingen doorgevoerd aan de grootte van de ondertitels, de toegang tot de ondertitels, de zoekfunctie… Samen bouwen we zo aan een nog betere TV-ervaring.

En het is natuurlijk nog niet afgelopen: er werden nog andere mogelijkheden tot verbeteringen gemeld, waarvoor we momenteel volop aan een oplossing werken.

Een laatste stap in de lancering van de nieuwe Telenet TV-box is de lancering van de bijhorende Telenet TV-app. Begin december ontvang je van ons een mail met een stappenplan om deze TV-app te installeren en te ontdekken.

Omdat we nog enkele technische zaken op punt moeten zetten, breiden we de testperiode uit. Daarom kunnen jullie gratis van Play More blijven genieten tot het einde van de testperiode. We zullen jullie informeren via email wanneer de testperiode eindigt.

Heb je verder nog vragen? Bel ons op 015 33 44 88 of neem hier een kijkje.

Nogmaals bedankt voor jullie waardevolle feedback!

Jeroen Bronselaer,
Marketingdirecteur

0 Likes
Beantwoorden
Professional Bijna Allesweter
Hoort wie klopt daar? It's your fourth party! YEAH! CAPSLOCK DAY! Ongelooflijk (maar waar)!

Heb deze mail ook niet gehad, ook niet in spam. @Suzy  Mogen we aannemen dat de verlenging van de promo voor alles testers geldt?

Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
0 Likes
Beantwoorden
Community Manager

@Wheng @Yargo @jamin96 @Tjappe1, ik vraag na waarom jullie deze e-mail niet hebben ontvangen! Kom er zeker en vast op terug, bedankt om het even te flaggen. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

Beantwoorden
Experienced Meerweter
It's your first party! Hoort wie klopt daar? Warming up? Netjes!

FD8B2EFE-655F-41AB-8BD3-F327132992A7.png

@Suzy  ik heb net een mail ontvangen dat ik de app moet updaten 

0 Likes
Beantwoorden
Freshman Meerweter
Goed bezig! Hoort wie klopt daar? Dat begint te tellen! Say what?!

Bedankt @Suzy. Ik heb vanmorgen de app geïnstalleerd. Ziet er goed uit. Wat ik wel bizar vind is dat Telenet ervoor kiest de zenders naar wens te ordenen in de Tv-Gids. Ik had even een lichte hoop dat de box dit zou over nemen maar helaas :-). Waarom in de app wel en in de box niet vraag ik me dan af.

0 Likes
Beantwoorden
Community Manager

@jamin96  schreef:

@Suzy  ik heb net een mail ontvangen dat ik de app moet updaten 

@jamin96, klopt, de klanten die de TV-app al aan het testen waren voor deze week (testgroep op De Netweters). Hebben normaal een mail gekregen met de vraag om de app zo snel mogelijk te updaten. 

0 Likes
Beantwoorden