Beantwoorden
Reaper
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Wereld gedichtendag En we zijn vertrokken!

2FA Anno 2023 op Telenet-accounts

TELENET biedt nog steeds geen 2FA aan, om accounts te beveiligen. Hoe is dit anno 2023 mogelijk? Eén van de grootste ISP's in België heeft het nog steeds niet voor elkaar.
In tijden van cyberattacks, lekken, online activiteiten,... is dit mijn inziens geen overbodige luxe! Al zeker niet voor gewone consumenten, laat staan voor bedrijven.

Of betalen we nog niet genoeg, dat dit niet te implementeren is? Het is geen 100% sluitende oplossing, maar alles is betere dan niks me dunkt!
Wereldwijd tracht men de aandacht te vestigen op online beveiliging. Maar de toegang tot de online-omgeving, door de ISP zelf, heeft dit NIET!! 🥴

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: 2FA Annno 2023

0 Likes
4 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

2FA Anno 2023 op Telenet-accounts

Als je aanmeldt met Itsme heb je toch 2FA?

janne_man_0-1674041711271.png

 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

2FA Anno 2023 op Telenet-accounts

@Reaper laat hun eerst hun ander groot probleem oplossen van de IT aanpassing op allerhande zaken, en daarna deze optie (als dat al bij hen een doel is).


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
MartijnS
Freshman Veelweter
Berichten: 210
De magic number! Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

2FA Anno 2023 op Telenet-accounts

Heel erg benieuwd naar hoeveel andere ISP binnen Europa momenteel 2FA aanbieden 🙂

0 Likes
FrankDSM
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Topicwurm! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?!

2FA Anno 2023 op Telenet-accounts

Niet juist want gebruik Itsme is nooit verplicht. Na activatie van de toegang via Itsme via mijn Telenet kan je desgewenst toch nog steeds inloggen via gewone login met paswoord (1 factor). Trouwens itsme is niet beschikbaar om in te loggen bij alle Telenet applicaties.

0 Likes