|
26.853
netweters
|
166.865
antwoorden
|
|
22.377
vragen
|
Dit is al eerder gevraagd, zonder bruikbaar antwoord:
Opgelost! Ga naar oplossing.
Notabene, ik probeer hetzelfde via mijn PC en MyTelenet.
Evenees dezelfde replys: inloggen -> vraag om in te loggen enz.
@Nerdifant schreef:
- Ik scan dit met mijn GSM, ik kom ergens op een Telenet site terecht.
Ergens op een Telenet site?
Probeer het volgende eens:
Start nu de Telenet TV App op jouw Chromecast
Ik probeer een en ander uit. Tx.
Ik kreeg van Telenet support een bizar antwoord terug:
Men stelt om het te doen werken dat je de nieuwe Telenet TV-box moet hebben. Die heb ik niet (waarom zou ik) Ik ben met chromecast bezig.
@Nerdifant schreef:Ik probeer een en ander uit. Tx.
Ik kreeg van Telenet support een bizar antwoord terug:
Men stelt om het te doen werken dat je de nieuwe Telenet TV-box moet hebben. Die heb ik niet (waarom zou ik) Ik ben met chromecast bezig.
Je hebt geen TV-box? Heb je dan een Digibox, Digicorder, CI+, TV flow?
Je kan de TV-app enkel gebruiken als je een TV abonnement met een TV-box (of je die nu actief gebruikt of niet) hebt of TV Flow (oud product, is niet meer af te nemen).
Ik heb de Telenet TV app geinstalleerd op mijn GSM
Ik heb ipv wachtwoord een SMS code ingevoerd.
Werkt niet: met boodschap:
Dienst niet ter beschikking
Later inloggen
Jawel, ik heb een oude setop box setop kabel, en een Telenet TV abonnement.
Dus dat is het hele punt: Ik heb een Telenet Abo en een oude Digibox, maar geen nieuwe TV box. In afwachting (Telenet biedt het zelf aan - wilde ik de Google TV nemen)
Telenet support stelt dat ik de nieuwe TV box moet nemen om de app te doen werken. (?)
@Nerdifant Als het een oude digibox is dan is dit niet meer beschikbaar voor jou, werkt enkel met tv box, geen digibox of digicorder of een CI+ module.
of heb je nog de eerste versie tv box of 2de versie tv box want het is niet al te duidelijk omdat Telenet volgens jou de tv app als ondersteuning nog zou gegeven hebben.
Gebasserd uit info van dit forum
Telenet +2
De Netweters
@Nerdifant Maar als je een digibox hebt dan is er geen toegang meer op die tv app.
Dus: als ik het goed begrijp
OK.
Je kan de Telenet TV-app en -website niet meer gebruiken met een verouderde Digicorder/Digibox of TV met een kaartje. Om de app en website te blijven gebruiken, moet je je oude decoder vervangen door de Telenet TV-box (IP).
De Telenet TV-app op je televisie | MyTelenet
Normaal ben je op de hoogte gebracht van deze aanpassing via de aanrekening van februari (kan ook januari of maart zijn).
De aanpassing ging in voege op 7 april.
Juis. IK correleerde niet ....
Dit noemen ze ne showstopper bij ons.
Dank voor de hulp.