Beantwoorden
chantal04
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! Hi there!

BBC One via Telenettv.be

Ik kan via de telenettv-app niet rechtstreeks naar BBC One kijken. Ik kan wél de programma's opnemen. Hoe kan dit? Als ik gewoon wil kijken krijg ik een foutbericht dat mijn decoder niet goed zou aangesloten zijn, wat niet kan want ik ben in Spanje en ontvang alle andere posten perfect.

0 Likes
20 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

BBC One via Telenettv.be

@chantal04 

U kan de uitzendingen niet gewoon bekijken omdat je buiten België bent. Dat je wel kan opnemen en de opname bekijken lijkt mij een foutje waar men over gekeken heeft. Lang geleden heb ik dat ook gezien voor een zender die niet in mijn zenderpakket zat. Ik heb dat toen gemeld en niet lang daarna kon ik ook niet meer opnemen. 

Besluit: beter niet te veel ruchtbaarheid aan geven, je kan er alleen mee verliezen.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

BBC One via Telenettv.be

@chantal04  Je kan veel zenders kijken via de tv app in Europa maar BBC One inderdaad niet.

 

Lees er hier meer over.

Klik op deze pagina op Zenderkaart Vlaanderen onder Telenet TV-box voor een overzicht en vergeet de legende onderaan de 2de pagina niet.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

BBC One via Telenettv.be

@chantal04 BBC One kan je inderdaad niet bekijken via de Telenet TV app of website. Makkelijkste manier om dit overzicht te hebben is via deze Telenet pagina. Hier kan je bovenaan aanduiden wat je wil via de app of website (live tv kijken of opnames). 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

BBC One via Telenettv.be

@Suzy  Op de pagina waar jij naar verwijst kloppen de zenders niet voor telenettv.be of de Telenet  TV App wanneer je Opnames kijken aanvinkt. Daar staan enkel de zenders waarvan je de opnames kan kijken via yeloplay.be of de Yelo Play app.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

BBC One via Telenettv.be

@Suzy 

Als deze web-pagina moet nagekeken worden, dan nog twee andere zaken:

  1. op tablet Samsung S3, Android 9 komt automatisch de ingevoerde postcode in het veldje zender. Werkwijze: In postcode of gemeente voer ik mijn postcode in. In de popuplijst kies ik miijn gemeente. Nu staat poostcode en gemeente in het juiste veld, bovendien staat nu postcode in zender.
  2. Enkel bij selectie van filter op alle krijgt men de vrt zenders te zien. Bij filter op basis ontbreken de vrt zenders.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

BBC One via Telenettv.be

@Wheng welke zenders ontbreken er dan volgens jou? Zo ver ik weet (kan me uiteraard vergissen) is er geen verschil in welke zenders je opnames van kan bekijken op Yelo Play (app of website) of Telenet TV (app of website).

 

Wat wel verschilt is dat je met de TV-app/website ook opnames buitenhuis kan bekijken en niet enkel via je eigen Telenet netwerk.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

BBC One via Telenettv.be

@janne_man voor puntje twee heb ik in september al een ticket laten maken. Heb eens een reminder gestuurd om te vragen hoe het zit met deze verandering.

 

Voor puntje 1, dit heb ik zelf eens geprobeerd met mijn iPhone, maar hier werkt de pagina en het invulveld probleemloos. Nog iemand met een Android device die hetzelfde opmerkt als janne_man?


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

BBC One via Telenettv.be

@Suzy 

Ik heb eens nagekeken op mijn smartphone (eveneens Android). Ik had hier hetzelfde voor. Ik doe een tweede poging met een ander postnummer en dan had ik het niet voor. Ik doe een derde poging en dan pas valt mij op dat ik ook een optie heb 'Adressen beheren'. Na onderzoek zie ik dat dit betrekking heeft op een optie van Chrome (Instellingen, Adressen en meer). Dit gaat over het automatisch invullen van adresgegevens door Chrome. Dus in Chrome, instellingen, adressen beheren heb ik mijn ingevuld adres gewist. Na deze ingreep werkt het correct. 

Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

BBC One via Telenettv.be


@Suzy  schreef:

@Wheng welke zenders ontbreken er dan volgens jou? Zo ver ik weet (kan me uiteraard vergissen) is er geen verschil in welke zenders je opnames van kan bekijken op Yelo Play (app of website) of Telenet TV (app of website).

 

Wat wel verschilt is dat je met de TV-app/website ook opnames buitenhuis kan bekijken en niet enkel via je eigen Telenet netwerk.


Van onder andere deze zenders kan ik opnames bekijken via de Telenet Tv app: VTM HD, VTM 2, Eén, Canvas, AB3 en BBC Two.
Deze staan er dus niet bij op die webpagina.

 

Dit zijn allemaal opnames ouder dan 7 dagen, zodat het zeker al niet via Terugkijk TV is.

 

Ik heb altijd geweten dat je meer opnames kan kijken via Telenet TV dan via Yelo. Maar ik vind hier niet meteen iets van terug.

 

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

BBC One via Telenettv.be

@Wheng 

Vergelijk eens de zenderkaart Vlaanderen voor Yelo met deze voor Telenet tv. Je kan beiden downloaden op deze pagina. 

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

BBC One via Telenettv.be

@janne_man  Die had ik al eens bekeken en als ik goed gekeken heb, staat er niets over opnames in de legende in de lijst van de tvbox.

 

Ik dacht zelfs dat via telenet tv/tv app alle opnames konden gekeken worden maar ik vind daar nergens iets van terug. Ik ben vrij zeker dat dat ooit zo gecommuniceerd is.

Het enige wat ik nog gevonden heb is dit antwoord van @louishufk  waarin hij dit ook zegt, maar ik kan het nergens mee staven.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

BBC One via Telenettv.be

@Wheng 

Had je dit ook gezien?

https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/yelo-play-app-yelo-tv-app-yelotvbe-...


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

BBC One via Telenettv.be


@louishufk  schreef:

@Wheng 

Had je dit ook gezien?

https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/yelo-play-app-yelo-tv-app-yelotvbe-...


 

 

Ja 🙂

 

Maar daar ben ik niet veel wijzer mee.

 

@Suzy  verwees door naar deze pagina.  Als je daar bij Via de app of website Opnames bekijken aanvinkt, dan zie je dat je maar van een beperkt aantal zenders opnames kan bekijken. Maar dit geldt enkel voor Yelo zover ik weet.

 

Want via de tv app kan ik ook van andere zenders opnames kijken. Jij leek daar ook van uit te gaan in deze post.   Het gekke nu is dat ik daar nergens iets van terug vind, terwijl ik vrij zeker ben dat dat ooit gecommuniceerd is.

 

Of ben ik uitverkoren en heb ik een hele speciale versie van de Telenet TV app? 😄

 

 




    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

BBC One via Telenettv.be

@Wheng 

Op de site vind je in elk geval geen beperkingen wat betreft bekijken van opnames.

Ik ga er dan maar vanuit dat er ook geen zijn.

Deze houding is een beetje bevestigd door een post vanuit Spanje waarin verklaard werd dat live BBC1 bekijken niet mogelijk was. Een opname maken van de uitzending ging van daar uit wel. Deze opname bekijken kon ook. ( @chantal04 )

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes