Beantwoorden
chantal04
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! Hi there!

BBC One via Telenettv.be

Ik kan via de telenettv-app niet rechtstreeks naar BBC One kijken. Ik kan wél de programma's opnemen. Hoe kan dit? Als ik gewoon wil kijken krijg ik een foutbericht dat mijn decoder niet goed zou aangesloten zijn, wat niet kan want ik ben in Spanje en ontvang alle andere posten perfect.

0 Likes
20 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

BBC One via Telenettv.be

@Wheng 

Ik had beiden enkel vluchtig bekeken en gezien dat ze verschillend zijn. Ik heb nu de verwijzingen herlezen en nog eens herlezen. Alles is een kwestie van woorden:

Bij Yelo gaat het over: Live bekijken en opnames bekijken

Bij Telenet TV gaat het enkel over: Programma's bekijken.

 

Een programma bekijken gaat zowel over een live programma als over een opgenomen programma (mogelijk zelfs over een uitgesteld te bekijken programma).

Misschien kan @Suzy hier klare wijn schenken?

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

BBC One via Telenettv.be


@louishufk  schreef:

@Wheng 

Op de site vind je in elk geval geen beperkingen wat betreft bekijken van opnames.

Ik ga er dan maar vanuit dat er ook geen zijn.

 

 


Hier vind je wel beperkingen. Als ik dit als gebruiker zie, dan denk ik dat dat geldt voor alle platformen.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

BBC One via Telenettv.be

@janne_man  Ja echt duidelijk is het niet, zeker als je dan als klant hier terechtkomt. Klare wijn lust ik 🙂

 

edit: hoewel in de zenderkaart geen symbool staat bij BBC Two, kan ik thuis via de TV app een opname van 28/06/2020 van BBC Two kijken. Wat er volgens mij op wijst dat je via de tv app alle opnames kan kijken.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

BBC One via Telenettv.be

@Wheng 

Wat de basiszenders betreft, zijn de beperkingen naar waar je verwijst eveneens aanwezig op de zenderkaart voor de TV-Box.

Voor de extra pakketten wordt er op de website beperkingen gegeven voor het opvragen van films en series.

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

BBC One via Telenettv.be

@janne_man  Klopt. Het is vooral bij opnames waar het verschil zit.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

BBC One via Telenettv.be

@janne_man goed dat je de oorzaak voor het probleem met het invullen van de velden hebt gevonden! 

 

@Wheng @janne_man bedankt voor jullie inzichten. Klopt dat je opnames van VTM gewoon kan bekijken via de TV-app en deze er niet tussen staan in dit overzicht. Er wordt (zoals je benoemde) precies geen rekening gehouden met de verschillen per platform. Heb dit eens intern doorgegeven, zodat deze pagina verbeterd/verduidelijkt kan worden.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.