Beantwoorden
Petros
Freshman Beetjesweter
Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

Betalen van factuur niet mogelijk door werken website

Hallo

Ik moet mijn factuur van Telenet betalen maar was dit uit het oog verloren… 

Nu wou ik de betaling uitvoeren via de Telenet app maar is deze niet toegankelijk door werkzaamheden aan de server (alsook via browser)… 

Wat doe ik het best om hier (weer) geen extra boetes voor te verkrijgen? 

Het kan goed zijn dat ik al te laat ben voor de betaling en dan is dat een fout van mijn kant, maar indien niet wil ik hier niet nog eens uren tijd verliezen om mijn recht aan te tonen vooraleer ik geholpen wordt. 

mvg 

3 reacties
_Bear_79
Experienced Weetjesweter
Jij bent af! Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Een eerste herinnering wordt niet aangerekend. Volgens de wettelijke bepalingen is de eerste herinnering gratis. Pas na een tweede of volgende herinnering kunnen er kosten in rekening worden gebracht

luc55
Freshman Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Vanaf het weer werkt vlug betalen 

Werken de diensten niet meer dan heeft dit met de betaling te maken na 2 a 3 dagen zou het weer moeten werken 

Anders neem je contact op leg vriendelijk uit dat de betaling te laat is gebeurt zij zullen na zien na een tijd zal je zien dat internet weer werkt 

Best dat je een domiciliëring neemt heb je deze zaken niet voor 

WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

De “betaling”-pagina is voor mij wel nog toegankelijk, heb je die al eens geprobeerd?

Betaling - MyTelenet 

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.