Beantwoorden
Evdb
Experienced Meerweter
Berichten: 97
WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig!

De Triiing app stopt vanaf 1 juni 2021

Vanaf 1 juni 2021 stopt de Triiing app. Dat vind ik erg spijtig want ik gebruikte het vaak. Dat is opnieuw een verdoken prijsverhoging van Telenet.

68 reacties
RonnyZ
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Tien op tien! Handje vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

De Triiing app stopt vanaf 1 juni 2021

Dat er maar weinig gebruikers zijn van de Triing app, daar klopt niets van, Telenet liegt hier gewoon over. Uit de Radio 2 topic blijkt ook dat er geen alternatief is om gratis naar vaste nummers te bellen.

Bedankt Telenet voor het stoppen van de Triing app 😡😡😡, vroeger stond ik vrij positief t.o.v. Telenet maar dat is nu toch wel veranderd, want de laatste tijd gebeuren er dingen die niet meer door de beugel kunnen. Als er nu iemand naar mijn mening over Telenet vraagt, zal mijn antwoord zeker niet meer positief zijn. Klanten tellen niet meer mee, enkel en alleen winst telt voor Telenet!

Ex-Netweter
 

De Triiing app stopt vanaf 1 juni 2021

Nu weten we waarom Triiing verdwijnt!

Je krijgt gratis een data-sim-kaart bij het nieuwe Telenet One (plus) abonnement.

Anders konden we gratis bellen met die gratis Data-kaart!

0 Likes
Marcx
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

De Triiing app stopt vanaf 1 juni 2021

Ik heb ook een klacht neergelegd tegen mij hebben ze gezegd dat er tegen het einde van deze maand dus begin mei 2021 heel veel gaat veranderen in de goede zin ik moest hun site in het oog houden meer wilden ze er niet van zeggen ik ben benieuwd !!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb in de klacht gezegd dag het enige alternatief voor triiing is triiing niet afschaffen !!!!!!

Bedankt vrienden van triiing en dien zoveel mogelijk klacht in.

Triiing groetjes Marc.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

De Triiing app stopt vanaf 1 juni 2021

@Marcxdenk dat ze bedoelen de nieuwe abbo one dat maandag nieuw is, maar of dit Triiing gaat vervangen is de grote vraag.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ivo5
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner! It's your seventh party!

De Triiing app stopt vanaf 1 juni 2021

Eerst mensen lokken met de mogelijkheden van de Triiing-app en deze vervolgens zomaar schrappen is pure oplichting.
Ik hoop dat er spoedig een waardig alternatief komt, anders heeft mij samenwerking met Telenet zijn langste tijd gehad.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

De Triiing app stopt vanaf 1 juni 2021

@Ivo5 

Voor zo ver nu bekend is is er geen geen alternatief of nog niet. Zou afwachten wat er gaat komen of gaat gebeuren. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

De Triiing app stopt vanaf 1 juni 2021

Ik ben daarnet overgestapt naar Telenet One en heb 1 jaar lang €10 korting/maand gekregen om het verdwijnen van Triiing te compenseren. Dus klagen bij Telenet loont!

0 Likes
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 410
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

De Triiing app stopt vanaf 1 juni 2021

Ben blij voor U,maar denk dat je dit hebt gekregen omdat je van abbo bent veranderd.

Ik en ben er zeker van vele hebben klacht gestuurd maar niets (behalve zever uitleg)

hebben ontvangen.Geniet van deze korting een paar pintjes per maand nu we terug buiten mogen.

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

De Triiing app stopt vanaf 1 juni 2021

mooie deal na 1 jaar zal er weer van alles veranderd zijn andere tarieven teams ,skype ,WhatsApp ....

0 Likes