24773
netweters
|
152596
antwoorden
|
20720
vragen
|
Ben ik de enige die problemen heeft met de nieuwe website van 'Mijn Telenet'? Welke browser ik ook probeer, telkens wordt ik uitgelogd en geregeld krijg ik het scherm met foutmelding.
Ik heb het probleem voor het eerst opgemerkt gisteren. Toen werkte ik met een Macbook Pro en Google Chrome.
Vandaag is het nog steeds hetzelfde. Mijn PC draait op Windows 10 en ik heb Microsoft Edge, Google Chrome en Internet Explorer geprobeerd. Telkens met dezelfde fouten.
Iemand tips?
Heb je al geprobeerd je cache en cookies te verwijderen?
Ik onder Linux Mint 17.3 met Mozilla Firefox of Chromium geen probleem.
Met laptop van het werk (Windows7) met Mozilla Firefox en Chrome ook alles prima.
Werkt hier met edge, Firefox & chrome
Zoals reeds vermeld hiervoor cache & cookies best verwijderen
Vraag: welke foutmelding(en) krijg je?
Werkt hier via chrome perfect.
Gebruik je toevallig een aangepast HOSTS bestand?
Ik heb zelf ook problemen onder W7 HP SP1 x64 en Fx 52.x ESR. Inloggen op netweters.be is daar onmogelijk. Mijn Telenet gaat wél. Maar ik moet er wel bij vertellen dat ik onder Fx heel wat aanpassingen heb gedaan en add-ons geïnstalleerd. Ik werk ook met een Portable Fx 56.x, "clean", zonder instellingen of add-ons, en daar kan ik zonder probleem mee inloggen.
bij mij gaat het niet. ook achter dat ik alles heb geprobeerd. voor de update had ik daar geen problemen mee om op te geraken.
Op mijn ipad via safari krijg ik heel vaak " deze website is afgesloten wegens een fout, wordt herladen" .