24749
netweters
|
152307
antwoorden
|
20690
vragen
|
Sinds begin deze week ben ik nieuw bij telenet omdat het de enige zijn die tv via app aanbieden welke op apple tv geïnstalleerd kan worden. 1 uur tv gekeken en nu verschijnt constant “oeps er ging iets mis, probeer later opnieuw” maar zelfs na 4 uur wachten, verwijderen van de app en herinstalleren lukt het nog steeds niet!
zeer ontevreden en gelukkig nog binnen de termijn om hele internet en tv flow abonnement kosteloos te annuleren.
Titel gewijzigd door CaroDW (mod) | Vorige titel: Pas nieuwe klant en Tv Flow werkt al niet
Dat is dus al geen goed begin zo te lezen.
Heb je ook eens gezien of je de tv flow app op een ander toestel wel kan bekijken en of je daar niet dezelfde foutmelding krijgt.
Herstart anders een de modem , kan maar te proberen zijn. Kan ook zijn dat er nog iets achterliggend is wat nog verwerkt dient te worden aangezien je net klant bent. Sinds wanneer heb je de aansluiting en ben je geactiveerd ?
Volgens mij is er een probleem, bij mij werkt het momenteel ook niet 😞 ik moet wel zeggen dat dit de 1e keer is dat er zo een probleem is.
Hopelijk snel opgelost !
Hoi @patrick37 ,
Modem herstarten had ik geprobeerd omdat ik eerst dacht dat het aan de internetverbinding zou liggen.
Maar het probleem blijft. Ook op mijn iphone krijg ik dezelfde melding. Ik ben sinds maandag geactiveerd dus ging ervan uit dat dat ondertussen in orde zou geweest zijn.
alvast bedankt voor de tips
Dan zou het idd al in orde moten zijn.
Lees nu net ook van @dtpieter dat die hetzelfde probleem ervaart. Ga er dan vanuit dat er ergens een probleem is die voor meerdere gebruikers geldt.
Misschien een algemeen probleem dan. Bedankt voor de info! Dan kijk ik wel netflix voorlopig 😉 Als het blijft aanhouden contacteer ik Telenet.
Hier werkt het ook weer niet. Sinds we indertijd zijn overgeschakeld naar yugotv (nu flowtv) hebben we nog niets anders dan problemen. (Zowel met de app op onze samsungtv als op onze appletv). Al tiental keren contact opgenomen met telenet zonder resultaat. Op samsungtv nog steeds problemen met opgenomen programma’s waar we om de x aantal minunten of op het einde van het programma een error krijgen, waardoor we elke keer op opnieuw proberen moeten duwen. Op de appletv zit er constant een glitch in de opgenomen programma’s. Altijd dezelfde zever van herstart het toestel en modem eens. Heel zinloos als alle andere streamingsdiensten wel perfect werken. Wat me ook nog eens enorm stoort dat ze van de ene dag op de andere de helft van onze zenders hebben vervangen naar nutteloze franstalige zenders. Misschien eerst een bevraging doen of de klant zelf zijn standaard zenders laten kiezen. Dus nu geen nickelodeon meer voor de kids. We betalen genoeg en willen dan ook dat alles perfect werkt. Ik ben dit meer dan beu en de stap om mijn abbonement stop te zetten is heel dichtbij. Wel jammer na zoveel jaren trouwe klant te zijn waar ze hun zakken goed aan gevuld hebben.
Same