Beantwoorden
Evdb
Experienced Meerweter
Berichten: 112
Full speed writing! WOW, overzichtelijk! Warming up? De volle 100!

Foutief verbruik in de MyTelenet app

Als ik mijn mobiel verbruik opvraag krijg ik het onderstaande scherm. Een negatieve periode ('-879 dagen tot nieuwe periode'). Dat is toch wel heel origineel, maar wel volledig fout.

Verbruik.jpg

3 reacties
Vincent_DS
Moderator
Berichten: 36
Even demarreren... Topicvreter! Warming up? Topicwurm!

Foutief verbruik in de MyTelenet app

Hallo! @Evdb 

Er is momenteel een algemeen issue dat in onderzoek staat waarbij verschillende klanten hun mobiel verbruik in de app niet meer kunnen raadplegen en een algemene foutmelding te zien krijgen. Het lijkt me dat jouw issue hiermee te maken heeft. Je kan best Telenet zelf hierover contacteren zodat dit verder onderzocht kan worden.

 

Mvg

Vincent


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewVincent_DS | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Evdb
Experienced Meerweter
Berichten: 112
Full speed writing! WOW, overzichtelijk! Warming up? De volle 100!

Foutief verbruik in de MyTelenet app

Ook via een browser op mijn desktop kan ik het verbruik niet raadplegen. Er verschijnt dan helemaal niets. Dat is al een heel tijdje zo...

Wie heeft nog dergelijke problemen?

Inge
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Foutief verbruik in de MyTelenet app

Hier kan ik het ook al een hele tijd niet raadplegen, zowel via de app als op de site.